Er jeg kuk kuk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2014

Nystart

Lilje22 skriver:

Jeg har læst jeres svar og tænkt hele dagen.. Mener de vi skal springe ud i det nu, eller vente som jeg skriver i starten?

spring ud i det 

pøj pøj med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

M (:

Lilje22 skriver:

Jeg har læst jeres svar og tænkt hele dagen.. Mener de vi skal springe ud i det nu, eller vente som jeg skriver i starten?

Det kommer helt an på, hvorfor i i første omgang ville vente til januar  

Anmeld

28. september 2014

Mum33

Lilje22 skriver:

Hej Alle! 

Hvor længe havde i været sammen med jeres bedre halvdel inden i besluttede jeg for at forsøge med en lille put?
Min kæreste og jeg har været sammen i lidt under et år men flyttede hurtigt sammen og alt kører på skinner. Det skal lige siges at jeg er 22 og min kæreste 25.

Jeg læser til sygeplejerske og min kæreste er uddannet kok. Vi bor i en forholdsvis stor lejlighed og har i en måneds tid haft ''babysnakken'' Min kæreste er klar, og efter jeg utallige gange har taget mig selv i at kigge langt efter barnevogne og lækre gravide maver, reseache på nettet, snakke med veninder osv, er jeg vidst det man kalder godt gammeldags skruk. 
Vi har dog planer om at vente med forsøge til næste år. (dsv jeg er klar 1. januar 2015)

Men..... lyder det kuk kuk i jeres verden? Vores alder, forholdsvarighed og min uddannelse taget i betragtning? 

Det er ikke "kuk kuk" overhovedet, men derfor synes jeg I skal nyde jeres ungdom/frihed lidt endnu. Den tid kommer aldrig tilbage. I har ikke haft lang tid til at nyde hinanden, og tro mig når først der er en baby, så er forelskelsen og tosomhed tilsidesat i lang tid. Det er max hårdt for forholdet, og det er en klar fordel og kende hinanden rigtigt godt.

men det er jo bare min holdning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.