Lilje22 skriver:
Hej Alle!
Hvor længe havde i været sammen med jeres bedre halvdel inden i besluttede jeg for at forsøge med en lille put?
Min kæreste og jeg har været sammen i lidt under et år men flyttede hurtigt sammen og alt kører på skinner. Det skal lige siges at jeg er 22 og min kæreste 25.
Jeg læser til sygeplejerske og min kæreste er uddannet kok. Vi bor i en forholdsvis stor lejlighed og har i en måneds tid haft ''babysnakken'' Min kæreste er klar, og efter jeg utallige gange har taget mig selv i at kigge langt efter barnevogne og lækre gravide maver, reseache på nettet, snakke med veninder osv, er jeg vidst det man kalder godt gammeldags skruk. 
Vi har dog planer om at vente med forsøge til næste år. (dsv jeg er klar 1. januar 2015
)
Men..... lyder det kuk kuk i jeres verden? Vores alder, forholdsvarighed og min uddannelse taget i betragtning?
Nej det synes jeg ikke.
Det er jo ikke noget I bare springer ud i, I har tænkt det igennem, du er i gang med med uddannelse, jeg ved ikke hvor længe du har tilbage..
Og I bor sammen, så I har en hverdag, hvilket gør at I kender hinanden, jeres gode/dårlige sider, hvordan det er hver dag.
22 og 25 er jo ikke ungt når man tænker på hvornår mange får børn i dag.
Anmeld