Ville I anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

Mumto3

Jeg tænker at man netop har brug for at få lov til at være LILLE når man bliver storebror, så ligefrem at have noget stående på værelset til minde om at nu er jeg blevet stor ville jeg ikke bryde mig om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Isabella_mor

Pikku Myy skriver:

Jeg tror du har misforstået mig. Jeg synes det er en rigtig god ting at give større søskende gaver, og hvis I føler det kunne være hyggeligt at give en mere langvarig gave, skal I da gøre det. Men jeg tror at det er vigtigt at han ikke får gaven fordi han er stor (fx skrev du " symbolisere at han nu er blevet stor" i dit første indlæg). Selvom han pludselig kommer til at virke mega stor, er han jo reelt set ikke større. Hvis han skal have en gave, tror jeg det er vigtigt at det er fordi han er ham. Evt fordi han har fået en ny tiltel, men mest fordi I elsker ham som han er

ja altså det skal jo være i forbindelse med at han jo er blevet storebror og at der nu følger et ansvar med  

han skal jo lære ham alle de ting han kan  

jeg tror faktisk jeg vil prøve med en bog... som jeg så skriver lidt i..

nu må vi se 

Anmeld

25. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores dreng fik storbror gave - ikke noget specielt, bare noget legetøj jeg vidste han ville blive super glad for. Faktisk havde alle der kom for at se den lille ny også en storbror gave med

det var super fedt fordi han på den måde også kunne føle sig speciel og atfolk ikke kun kom for at se lillebror. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.