Katten er ude af sækken!!.... Eller babyen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Dejligt, at det trods alt går den vej med hendes vægt hvad skønner de hende ca. Til til termin? 

Det ville da også bare være så lækkert, hvis du kunne få samme forløb. Ja, det er desværre en risiko, der er ved tidligere kejsersnit, men det kan lade sig gøre, hvis du vælger en vaginal fødsel Jeg har heller ikke lige nogle tal på statistikken, men kender op til flere, hvor vaginal fødsel har været uden komplikationer efter et tidligere ks men kan godt forstå, at det er lidt et svært valg. Personligt  ville jeg altid selv forsøge med vaginal fødsel, men igen, jeg har også kun to ukomplicerede fødsler bag mig, så det er måske lidt nemt sagt når jeg ikke har prøvet andet

Jeg er lettet over, at han tager så flot på. Har et tidligere ammeforløb bag mig, hvor der ikke var nok mælk, og hun tabte sig og ville ikke tage på igen, så jeg er måske lidt mere bekymret for vægten end jeg ellers ville være

Ihh tak storesøster havde slet ikke så meget hår, så.vi var ærlig talt ret overraskede over den manke

Sidste gang 18% under gennemsnit og ca. 3000 ved termin. På onsdag skal jeg til scanning og lægesamtale, så det kommer nok an på scanningen hvad der kommer til at ske. Hvis hun er faldet % i str. så tror jeg faktisk jeg vælger ks for så kan det jo blive ca. 11 dage før termin. Men øv det bliver hårdt 

Så er det da flot at amningen går så godt denne gang! Og at du havde mod på at amme igen 

Han er så fin med sin manke  Men sjovt at storesøster ikke havde sådan en, jeg synes tit at søskende bliver født med lige meget/lidt hår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Sidste gang 18% under gennemsnit og ca. 3000 ved termin. På onsdag skal jeg til scanning og lægesamtale, så det kommer nok an på scanningen hvad der kommer til at ske. Hvis hun er faldet % i str. så tror jeg faktisk jeg vælger ks for så kan det jo blive ca. 11 dage før termin. Men øv det bliver hårdt 

Så er det da flot at amningen går så godt denne gang! Og at du havde mod på at amme igen 

Han er så fin med sin manke  Men sjovt at storesøster ikke havde sådan en, jeg synes tit at søskende bliver født med lige meget/lidt hår.

Okay, så er de ca. Som vores lillebror mht. Vægten. Bliver spændende at se, hvordan hendes kurve er på onsdag så. Krydsrr fingrer for, at hun følger sin egen kurve Der er helt sikkert nogle andre ting, der lige skal tænkes indover ift. Kejsersnit vs. Vaginal fødsel.

Tak lillebror har en anden far, så det kan måske have noget med det at gøre

Jeg håber amningen bliver ved med at fungere. Ellers så må keg i gang med udmalkning. For jeg VIL have det til at fungere. Har slet ikke været i tvivll om, at amningen selvfølgelig skulle prøves af igen man får jo ogwå så store og fine bryster i mens :p

Anmeld

28. september 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Okay, så er de ca. Som vores lillebror mht. Vægten. Bliver spændende at se, hvordan hendes kurve er på onsdag så. Krydsrr fingrer for, at hun følger sin egen kurve Der er helt sikkert nogle andre ting, der lige skal tænkes indover ift. Kejsersnit vs. Vaginal fødsel.

Tak lillebror har en anden far, så det kan måske have noget med det at gøre

Jeg håber amningen bliver ved med at fungere. Ellers så må keg i gang med udmalkning. For jeg VIL have det til at fungere. Har slet ikke været i tvivll om, at amningen selvfølgelig skulle prøves af igen man får jo ogwå så store og fine bryster i mens :p

Tak for de krydsede fingre 

Jaeh, man siger da i hvert fald at fars gener også har lidt at sige 

Virkelig sejt med amning, jeg håber ikke det bliver nødvendigt at malke ud. Og jo, de der mælkebryster er da ret flotte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.