Katten er ude af sækken!!.... Eller babyen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

Ayasmor

Røverdatter skriver:

Tillykke med lillebror! Hold op hvor ser han bare mega sød ud med alt der hår. Lækker fyr

Rigtig god barsel!

Tusind tak skal du have Elsker simpelthen alt det hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Ja det ville det være 

Jeg har termin 1. november, men måske bliver det i uge 38 og så er der kun lidt over 3 uger til. 

Når jeg læser om din fødsel lyder det jo ikke SÅ slemt at føde - i hvert fald ikke bagefter. Men må se om det kan lade sig gøre.

Hvor stor var jeres skønne baby? Kan ikke lige læse mig frem til det, men har måske overset det.

Det skal jo aldrig vare så Er den lille stadig skønnet til lidt mindre en gennemsnittet? Hvordan var det, du skulle finde ud af, hvordan du gerne ville føde ikke?

Jeg synes virkelig det var en god oplevelse... Jo, det gør hamrende ondt, men synes virkelig ikke det var så slemt. Jeg husker fødslen med min datter som meeeeget værre og var overrasket over, hvor nemt det gik

Nej, jeg tror vist bare ikke jeg har fået det med. Han endte med at være en lille fyr på 3055g og 51 cm. Men det var også ca. det scanningerne havde spået Han tabte sig til 2905g på 3 dage, og blev igår, 9 dage efter fødslen, vejet til 3300 g og 53 cm, så han trives vist med amningen

Anmeld

25. september 2014

mommy1991

Sikke en spændende fødselsberetning!  Dejligt at det gik godt. 

Og hvor er han altså bare skøn! Alt det hår er da bare sååå nuser! 

Anmeld

25. september 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Det skal jo aldrig vare så Er den lille stadig skønnet til lidt mindre en gennemsnittet? Hvordan var det, du skulle finde ud af, hvordan du gerne ville føde ikke?

Jeg synes virkelig det var en god oplevelse... Jo, det gør hamrende ondt, men synes virkelig ikke det var så slemt. Jeg husker fødslen med min datter som meeeeget værre og var overrasket over, hvor nemt det gik

Nej, jeg tror vist bare ikke jeg har fået det med. Han endte med at være en lille fyr på 3055g og 51 cm. Men det var også ca. det scanningerne havde spået Han tabte sig til 2905g på 3 dage, og blev igår, 9 dage efter fødslen, vejet til 3300 g og 53 cm, så han trives vist med amningen

Ja hun er stadig lidt lille, men er dog hoppet lidt tættere på gennemsnittet, så det går da den rigtige vej.

Det lyder helt fantastisk  Hvis jeg skal føde så vil jeg gerne have oplevelsen som du fik denne gang. Men jo, skal selv vælge. Og jeg har så lige det med at mit ks ar KAN springe op og lægerne har ikke tal nok på hvor mange der faktisk lykkes med fødsel efter 2 ks.

Ja han er da ikke vildt stor, men en fin vægt. Og han tager da super flot på, så det er da perfekt! Hans frisure er simpelthen også så sød.
Her får vi kun skaldede babyer 

Anmeld

25. september 2014

Ayasmor

emmagirl skriver:

Sikke en spændende fødselsberetning!  Dejligt at det gik godt. 

Og hvor er han altså bare skøn! Alt det hår er da bare sååå nuser! 

Tusind tak det er såå skønt, at det gik så nemt. Nu glæder jeg mig bare til at iomme ned og få trænet bolledejen på maven op

Hehe... vi håber han ikkr slider for meget af :p

Anmeld

25. september 2014

Dafnies

Sikke en skøn, sjov og sød fødseldsberetning! :-) Og hvor er han bare sød! Man smelter jo helt 

Anmeld

25. september 2014

mommy1991

Ayasmor skriver:

Tusind tak det er såå skønt, at det gik så nemt. Nu glæder jeg mig bare til at iomme ned og få trænet bolledejen på maven op

Hehe... vi håber han ikkr slider for meget af :p

Jaer, glæder mig til at se dig og bettemand dernede! Har han forresten fået et navn? 

Åh ja, kan huske at Leander havde en (heldigvis) kort periode hvor han lignede en munk Så det er nok uundgåeligt, men det kommer hurtigt igen

Anmeld

26. september 2014

Ayasmor

emmagirl skriver:

Jaer, glæder mig til at se dig og bettemand dernede! Har han forresten fået et navn? 

Åh ja, kan huske at Leander havde en (heldigvis) kort periode hvor han lignede en munk Så det er nok uundgåeligt, men det kommer hurtigt igen

Indtil videre hedder han stadig lillebror :p Det begynder helt at passe til ham det navn

Haha... Ja vi må se, hvad det ender med, med det hår

Anmeld

26. september 2014

mommy1991

Ayasmor skriver:

Indtil videre hedder han stadig lillebror :p Det begynder helt at passe til ham det navn

Haha... Ja vi må se, hvad det ender med, med det hår

Det skulle da heller ikke undre mig, hvis Lillebror godt kunne blive godkendt som navn

Anmeld

26. september 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Ja hun er stadig lidt lille, men er dog hoppet lidt tættere på gennemsnittet, så det går da den rigtige vej.

Det lyder helt fantastisk  Hvis jeg skal føde så vil jeg gerne have oplevelsen som du fik denne gang. Men jo, skal selv vælge. Og jeg har så lige det med at mit ks ar KAN springe op og lægerne har ikke tal nok på hvor mange der faktisk lykkes med fødsel efter 2 ks.

Ja han er da ikke vildt stor, men en fin vægt. Og han tager da super flot på, så det er da perfekt! Hans frisure er simpelthen også så sød.
Her får vi kun skaldede babyer 

Dejligt, at det trods alt går den vej med hendes vægt hvad skønner de hende ca. Til til termin? 

Det ville da også bare være så lækkert, hvis du kunne få samme forløb. Ja, det er desværre en risiko, der er ved tidligere kejsersnit, men det kan lade sig gøre, hvis du vælger en vaginal fødsel Jeg har heller ikke lige nogle tal på statistikken, men kender op til flere, hvor vaginal fødsel har været uden komplikationer efter et tidligere ks men kan godt forstå, at det er lidt et svært valg. Personligt  ville jeg altid selv forsøge med vaginal fødsel, men igen, jeg har også kun to ukomplicerede fødsler bag mig, så det er måske lidt nemt sagt når jeg ikke har prøvet andet

Jeg er lettet over, at han tager så flot på. Har et tidligere ammeforløb bag mig, hvor der ikke var nok mælk, og hun tabte sig og ville ikke tage på igen, så jeg er måske lidt mere bekymret for vægten end jeg ellers ville være

Ihh tak storesøster havde slet ikke så meget hår, så.vi var ærlig talt ret overraskede over den manke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.