Jeg må eje en MT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2008

Lillemy60

og skal kroppen polstres ?

Nej... Men stropperne helst :) Synes kroppen bliver for varm for barnet ellers.

Jeg har lige designet min egen på baby hawks hjemmeside, inkl fragt koster den mig 548 kr. Den bliver super fed og glæder mig så meget til den kommer :D :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2008

Løvepigen

det er da en lidt sej side, at man sådan selv kan designe.

Anmeld

11. januar 2008

Løvepigen

Camilla er det det her der er bomuldsvat ?
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Sytilbehoer.aspx? group_id=580&articleid=14647

det er det der kommer frem på deres side når jeg søger efter bomuldsvat

Anmeld

11. januar 2008

Løvepigen

ej nu fandt jeg det tror jeg. noget der hedder bomuldsvat med bærende fibre.

nå nu vil jeg køre i ikea og se om jeg kan finde pyntestoffet og hvad de ellers måtte have at hvad jeg skal bruge og så køre jeg måske til roskilde også alt efter hvordan vitus har det.

Anmeld

11. januar 2008

Løvepigen

Så er det hele (endelig!) indkøbt.

hvad foreslår du at jeg starter med Camilla :) ?

Anmeld

11. januar 2008

Truttenberg

Hej Julie

Jeg skal sy MT´s söndag .. Så kan jeg lave en billede serie til dig .. Eller ville du sy her i weekenden ?

Knus

Anmeld

11. januar 2008

Truttenberg

Eller skal jeg forsöge at skrive en vejledning nu ?

Knus

Anmeld

11. januar 2008

Løvepigen

har lige siddet og set x-factor, så kom først på computeren igen nu. men jeg tænkte lidt på så småt at gå i gang i weekenden. måske du bare kan se hvad jeg skal starte med ? jeg er nok ikke så hurtig, for det er længe siden jeg har syet så jeg skal nok koncentrere mig lidt :$

Anmeld

11. januar 2008

Truttenberg

Jamen du skal starte först og fremmest med at klippe fölgende.

Flöjl:
2 stk. af 2,35 cm og 30 cm brede (Altså pr. stk)
2 x 80x14
2x 42 x 17

bomuldsvat
1 stk. der er 50 x 15 (Du deler den i 2 sådan at de bliver lidt tyndere, du skal bruge begge 2 .. En til hver strop)
1 stk. 14 x 42
2 stk 10 x 14

Pyntestof:
1 stk. 44 x 50 (Dette klipper du hjörnerne af for oven i den vinkel du gerne vil have stropperne )

Hvis du vil have lidt timeglas facon kan du med fordel klippe det inden du klipper hjörnerne ... Men start 10 cm. nede og slut 10 cm opp af kanterne .. Og naturligvis på den höje led ... og så bare klip en jävn pän bue fra ene märke til andet .. Men kun et par cm. ind sådan den ikke bliver for smal på midten :)

Så svärt at forklare.

Når du har klippet hjörner osv. så lägger du stykket oven på kanvas, og klipper ud efter pyntestoffet :) Og til sidst klipper du bagsiden af panelet (Flöjl) ...

Giver det hele mening ?

Knus

Anmeld

12. januar 2008

Løvepigen

som jeg sagde i går så giver det fin mening. nu har jeg klippet det meste ud,mangler bare at klippe hjørnerne der hvor stropperne skal sidde, er lidt i tvivl om hvilken vinkel jeg skal klippe. og så mangler jeg hovedstøtten eller hvad den nu hedder..:D

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.