Hov .. Ja jeg var lidt trät i nat da jeg skrev det ... De skal naturligvis väre 2,25 meter :))
Hvis du bare köber 2,50 meter flöjl og en meter panel stof (Altså pyntestoffet) Så er du godt på vej.
Hvis du skal have hovedstötte, så köb trykknapper og D ringe (
http://www.skindhuset.dk/default.asp?Action=List&K ategoriID=359 )
Jeg polstre med bomuldsvat som kan köbes i stof og stil ... Du kan nöjes med 25 cm da den er 2 meter bred deres rulle .. Og de skal alligevel deles i halv sådan du får 2 stykker ud af et stykke.
Mht. hofte stropper osv. så skal jeg nok tage en billede serie til dig når du har köbt stof.
Du skal köbe en meter kanvas af en art som skal ligge som mellemläg i mellem panel forside og bagside og så i mellem også på hovedstötten. Og hvordan du vinkler stropperne skal jeg nok også vise på billederne :)
Kroppen skal ikke polstres med noget blödt som fleece eller vat, kun kanvas som mellemläg for at stive den lidt af :)
Husk ikke at köbe en for bredriflet flöjl da det godt kan genere pga. knuderne :)
Ärgeligt man ikke kan sätte billeder ind her .. For jeg har syet den förste Onbu der nu er ude og blive testet :)
Men hvis du lader mig vide hvornår du har köbt de forskellige ting så sender jeg en billede kollage til dig :)
Knus
Anmeld