Vuggestues hverdag passer ikke ind i min 10 mdrs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
27 svar
19 synes godt om
23. september 2014

dollygirl

Hej piger

min 10 mdr datter startede i vuggestue i sidste uge.. 

Der er 12 børn i stuen med 3 voksne ... 

hun står op kl 8.00 og skal puttes igen kl. 10.00 ... men det sker ikke i vuggestue verden der har så travlt ...

Idag skulle de foreksempel ud på tur med børnene .. og de skal sidde i klapvogn de små.. men min datter viste allerede tegn på at hun var træt og søvnig . Jeg synes det mærkeligt at hun skal på tur når hun ellers skal puttes og sove i fred .. 

er det mig der er noget galt med eller skal jeg sige det til pædagogerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Hej piger

hun står op kl 8.00 og skal puttes igen kl. 10.00 ... men det sker ikke i vuggestue verden der har så travlt ...

Idag skulle de foreksempel ud på tur med børnene .. og de skal sidde i klapvogn de små.. men min datter viste allerede tegn på at hun var træt og søvnig . Jeg synes det mærkeligt at hun skal på tur når hun ellers skal puttes og sove i fred .. 

Var det alle børnene og voksne der var ude og gå?

Anmeld

23. september 2014

Tip!

Øehh, vil du have at pædagogerne skal tilsidesætte de andre børns behov for at din datter kan komme tilbage og putte i fred? 

De andre børn vil med garanti gerne på tur.. Kunne du ikke bare spørge om de kan putte hende i en barnevogn, når de skal på tur? 

I en vuggestue er der flere børn og flere pæd, og skal fagne bredt i forhold til aktiviteter til børnene... 

Anmeld

23. september 2014

dollygirl

Yurie skriver:

Var det alle børnene og voksne der var ude og gå?

ja de skal alle ud og gå om tirsdagen .. så forstår jeg ik hvorfor de evt. ikke tager en barnevogn til min datter, der er den mindste 

Anmeld

23. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jamen så kan de have en klapvogn mindre og dvs. tre børn der må gå i stedet for at sidde. 

Men har du spurgt pædagogerne om der er mulighed for at hun kan komme i barnevogn?

er der flere stuer på institutionen - så kunne din datter måske blive puttet i barnevogn i en anden stue? 

Anmeld

23. september 2014

Maja_4000

Tror lige du skal give det en chance. Små børn retter sig hurtigt ind når de starter i vuggestue

De klapvognen de bruger, kan der sikkert side mere end et barn i, derfor er det ikke sikkert de har hænder nok til at tage barnevogn med til din datter

Anmeld

23. september 2014

modesty

Hej piger

Min drengs rytme var nogenlunde den samme da han startede som 10 mdr. Han var 15 mdr. før han droppede den, så der var ikke mulighed for at han bare kunne "rette ind" og lade være med at sove - det kunne han simpelthen ikke holde til.

De tog hensyn til at han skulle have en formiddagslur. Jeg tror faktisk aldrig at de var på tur hele stuen, der var altid én pædagog der blev hjemme med de mindste hvis det lå oveni formiddagsluren.

Men ellers synes jeg da helt bestemt at de skal tage en barnevogn med så hun kan sove. 

Og jo - jeg synes godt at man kan forlange at det enkelte barns behov bliver tilgodeset selvom der er flere børn end voksne - så længe det er muligt at tilgodese, og det er det jo i det her tilfælde.

Anmeld

23. september 2014

dollygirl

Twinkle little star skriver:

Øehh, vil du have at pædagogerne skal tilsidesætte de andre børns behov for at din datter kan komme tilbage og putte i fred? 

De andre børn vil med garanti gerne på tur.. Kunne du ikke bare spørge om de kan putte hende i en barnevogn, når de skal på tur? 

I en vuggestue er der flere børn og flere pæd, og skal fagne bredt i forhold til aktiviteter til børnene... 

nej self ikk  

hun sover også bedre når jeg går tur med hende om morgenen .. mente bar at det var mærkeligt de kun har firmandsklapvogn med på turen og der kan hun ikke sove trygt og lænnet tilbage hvis du forstår .. kan jeg tillade mig og sige at de skal have en barnevogn med til hende ?

Anmeld

23. september 2014

TNBC

dollygirl skriver:

ja de skal alle ud og gå om tirsdagen .. så forstår jeg ik hvorfor de evt. ikke tager en barnevogn til min datter, der er den mindste 

De er tre voksne til 12børn, det er 4børn per voksen. 

Jeg kan godt se at det ville være lettere at have en barnevogn med til hende, men det kræver jo så også at de 2 andre kan holde styr på de elleve andre børn. Nu ved jeg ikke hvor mange små der er, der skal sidde i en klapvogn. 

Anmeld

23. september 2014

dollygirl

mor:) skriver:

Jamen så kan de have en klapvogn mindre og dvs. tre børn der må gå i stedet for at sidde. 

Men har du spurgt pædagogerne om der er mulighed for at hun kan komme i barnevogn?

er der flere stuer på institutionen - så kunne din datter måske blive puttet i barnevogn i en anden stue? 

ja der er flere stuer .. måske skulle jeg nævne det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.