Hvor lang tid tog det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

TbCp

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Jeg kunne godt tænke mig, at høre dem af jer som er blevet gravide/har fået børn på "gammeldags manér" hvor lang tid det tog jer -fra I smed præventionen og til I var blevet gravide??

Jeg kan selv starte; første gang blev jeg gravid i første måned og anden gang skulle der gå fire måneder...

Det gik stærkt!
Tog den sidste p-pille i starten af dec. '07. Fik mens og blev så gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Muffinmus

1 gang tog 14 mdr, gik galt
2 gang tog 2 år-fik en dreng
3 gang- tog 4 mdr- gik galt
4 gang tog 1 mdr- fik en datter:-)

Anmeld

20. august 2009

copt

Hej,

Fra jeg fik fjernet spiralen og til jeg blev gravid gik der halvandet år. Jeg havde taget p-piller i små 15 år, havde derefter en overgang p-stav, som jeg fik fjernet efter et par måneder da jeg fik de vildeste acne i ansigtet og på ryggen. Derefter fik jeg spiral som jeg så fik fjernet i august 07 og blev gravid december 08. Vi valgte ikke at lade os styre af diverse test, da vi syntes at det blev alt for planlagt - men var dea ved at blive en smule utålmodige til sidst :-) Tror også det havde noget at gøre med hvor stresset jeg var - i starten arbejdede jeg rigtig meget og fik aldrig helt slappet af, men så skiftede jeg job og et par måneder efter var den der :-) ..

Anmeld

20. august 2009

Nanna1985

Jeg har været gravid 3 gang og alle gange er jeg blevet gravid med det samme

Anmeld

20. august 2009

Stumpen

Første gang: 3 mdr
Anden gang: 4 mdr -faktisk den månede vi troede mindst på, da det ikke ligefrem var sex vi hjavde dyrket mest af

Anmeld

20. august 2009

sabi1979

Vi prøvede ikke at blive gravd første gang, men jeg blev gravid første gang vi var i seng sammen ( der havde vi kun været sammen i 3 dage  ), og heldigvis vil han godt have barnet og nu har vi været sammen i over 11 år Da vi prøved at få nr 2 tog det lidt over 8 år , og jeg har termin på tirsdag den 25 august

Anmeld

20. august 2009

Lise

Første gang smed jeg p-pillerne i juli, og blev gravid i november. Vi beskyttede os dog indtil november, for jeg måtte tidligst have termin i juli. Fødte 16. juli.

Anden gang smed jeg p--pillerne i april, og blev gravid i juni - første gang vi gjorde et forsøg. Så indtil videre går det vist meget nemt..

Lise 11+4

Anmeld

20. august 2009

Slettet

copt skriver:

Hej,

Fra jeg fik fjernet spiralen og til jeg blev gravid gik der halvandet år. Jeg havde taget p-piller i små 15 år, havde derefter en overgang p-stav, som jeg fik fjernet efter et par måneder da jeg fik de vildeste acne i ansigtet og på ryggen. Derefter fik jeg spiral som jeg så fik fjernet i august 07 og blev gravid december 08. Vi valgte ikke at lade os styre af diverse test, da vi syntes at det blev alt for planlagt - men var dea ved at blive en smule utålmodige til sidst :-) Tror også det havde noget at gøre med hvor stresset jeg var - i starten arbejdede jeg rigtig meget og fik aldrig helt slappet af, men så skiftede jeg job og et par måneder efter var den der :-) ..

Ja den urene hud (puha) jeg glæder mig også til at komme af med min p-stav og slippe for dét!

Anmeld

20. august 2009

nynne-l

ved os gik der 1 år og 8 mdr.

Anmeld

20. august 2009

Snuffler25

Jeg smed pillerne slut marts og nåede at have 3 menstruationer før jeg blev gravid - er dog ret sikker på at den 1. af dem kom mens kroppen stadig var påvirket af p-pillerne, fordi min cyklus der var 27 dage ligesom under p-piller.. men da kroppen sku stå på egen hånd, blev min cyklusser godt nok svingene, en måned,  i juni (den sidste gudskelov) kom jeg helt op på 40 dage

Men nu er jeg så 7+3 og vildt lykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.