Hvor lang tid tog det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.336 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Slettet

Jeg kunne godt tænke mig, at høre dem af jer som er blevet gravide/har fået børn på "gammeldags manér" hvor lang tid det tog jer -fra I smed præventionen og til I var blevet gravide??

Jeg kan selv starte; første gang blev jeg gravid i første måned og anden gang skulle der gå fire måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Dictes mor

Skal det være på gammeldags manér? Jeg er blevet gravid ved IVF efter at have prøvet i 3½ år, men det er jo ikke på den gammeldags manér Derfor er det nu fantastisk alligevel

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

1 gang var en smutter så det skete i 1 førsøg
2 gang tog det 1 md.

3 gang tog det 2 mdr og det var nok kun fordi vi skulle passe på den 1 måned pga jeg aboterede gangen før .

4 gang tog det 2 mdr og der var jeg tilmed 13 år ældre end sidste gang  Så alt i alt er jeg vist rigtig hurtig .

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

æææhm vi prøvede jo ikke ligefrem, men vi passede bestemt heller ikke på....

Så selvom vi ikke forsøgte, kan jeg nok lige hurtigt regne mig frem til, måske 2 måneder pr. barn.....

Til gengæld, behøver vi ikke gøre ret meget for at passe på... her er dt nok hvis han står af i roskilde..... Jeg har dog alligevel for en sikkerheds skyld fået en spiral, efter Felix kom til.....

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
for os lykkedes det faktisk i 1. forsøg. Smed præventionen stort set lige efter min æl, og jeg havde derfor en mens inden vi for alvor gik igang... men så kom der ikke flere!
knus Caroline 12+6

Anmeld

20. august 2009

MaleneG

Her tog det 2 mdr på gammeldags manér

Anmeld

20. august 2009

Henriette72

1. gang tog det os 3 mdr. 2. heller ikke længere, men vi fik desværre ikk lov til at beholde den. 3. gang blev jeg gravid lige efter min SA, så 14 dage, den fik vi desværre heller ikke lov til at beholde og 4 gang. 9 mdr og nu ser det ud til at den bliver der

Anmeld

20. august 2009

Slettet

I er godt nok hurtige!

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har hørt at hvis man bruger prævention i form af hormoner (p-pille, p-stav osv) skal man regne med at der går 3 måneder før disse hormoner er ude af kroppen

Anmeld

20. august 2009

Tulle28

Jeg smed p-pillerne i oktober sidste år, men vi prøvede først rigtigt dvs. uden kondom her i juli. Og jeg blev gravid i første forsøg Tror det man siger om p-pillerne har noget med din cyklus at gøre, min blev normal/regelmæssig allerede efter en måned, men har veninder hvor der er gået meget længere tid.

Kh
Tulle

Anmeld

20. august 2009

MaleneGærup

Det tog os ca 1½ år og havde også været til forundersøgelse på fertilitetskliniken, da det lykkedes. Er nu 20+5 og har termin d 2/1 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.