Hvor lang tid tog det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Mca<3

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

I er godt nok hurtige!

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har hørt at hvis man bruger prævention i form af hormoner (p-pille, p-stav osv) skal man regne med at der går 3 måneder før disse hormoner er ude af kroppen

Jeg har nu altid spist p piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

siw84

fra jeg fik fjernet min spiral til jeg blev gravid gik der ca 3 mdr.. så det gik okay hurtigt min læge blev også helt overrasket da jeg kom op og sagde det...

hisen siw 12+5

Anmeld

20. august 2009

Isabels-mor

Jeg kunne godt tænke mig, at høre dem af jer som er blevet gravide/har fået børn på "gammeldags manér" hvor lang tid det tog jer -fra I smed præventionen og til I var blevet gravide??

Jeg kan selv starte; første gang blev jeg gravid i første måned og anden gang skulle der gå fire måneder...

Her tog det et år fra jeg stoppede med p-pillerne til jeg blev gravid, men skal da lige siges at min mens altid har været f.. up, kun da jeg var på p-piller at den kom reglmæssig..

Anmeld

20. august 2009

missKat

smed p-piller i starten af december 2008.
blev gravid midt i juli

er nu 7+1 og kan overhovedet ikke stå op, pga kvalme og opkast... øv

Anmeld

20. august 2009

Mira0911

Her tog det ca. 1½ mdr....

Anmeld

20. august 2009

Bom

Vi har prøvet siden august 2008 og der er stadig ingen gevinst..

Anmeld

20. august 2009

Lone Jakobsen

I er godt nok hurtige!

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har hørt at hvis man bruger prævention i form af hormoner (p-pille, p-stav osv) skal man regne med at der går 3 måneder før disse hormoner er ude af kroppen

hejsa
jeg havde en hormon spiral i 4 år inden jeg begyndte på projekt baby.
havde også fået afvide at det ku tage op til 6 mdr før kroppen havde fundet ind i sin vante rytme, men efter 1½ mdr testede jeg posetiv
så lægen stod med et kæmpe smil da jeg kom ned kort efter han havde fjernet spiralen. han havde nemlig for sjov sagt at "så ses vi næste måned til graviditets kontrol" men der gik 14 dage mere

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

Her smed jeg pillerne D 10 maj 09 og testede positiv D 3 august 09....

Anmeld

20. august 2009

Moldemine

I er godt nok hurtige!

hejsa... fra jeg smed p-pillerne til der var gevindst gik der 1 måned. vi havde regnet med ½-1år da jeg havde været på p-pillerne i 4 år, men der var gevindst ved første forsøg, så det kan altså godt lade sig gøre lige efter pillerne er lagt på hylden..

Anmeld

20. august 2009

Misjelle

Vi var 2 år og 2 mdr. om det, så der fest da det endelig lykkedes .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.