rogerrasch skriver:
Så dvs. At hvis jeg tager 6 måneder med dobbelt rater så har jeg kun de 6 måneders barsel og intet mere?? Kan mig og min kæreste egentlig så bruge min klip sådan så jeg får dobbelt hver anden måned og han får dobbelt hver anden måned forskudt så det er en af os der får dobbelt hver måned???
Du kan vælge blot at modtage dobbeltklip i 6 mdr af dine tildelte 12 fødselsklip. Du har ret til 12 mdrs barsel fra dit studie. Hvad du/I så vil leve af de resterende 6 mdr må I så finde ud af, ELLER blot være gode til at holde budget og spare op til at kunne have penge at leve for de resterende 6 mdr. Rent praktisk og for lettere at kunne have et overskueligt budget med en stabil indtægt hver måned er det dog mindre 'rodet' at få udbetalt 1 klip hver af de 12 mdr. Så alt i alt : Jeg vil personligt råde dig til at tage 12 mdrs barsel med 12 fødselsklip der hvert er udbetalt hver måned.
Jeg er selv studerende og kom tilbage på studiet fra 1 års barsel med fødselsklip. Jeg ammede min søn til han var 22 mdr......det var godt at jeg var e-læring fordi så kunne jeg amme ham så meget som jeg gjorde samt jeg bor på samme gade som mit studiested så jeg gik hjem i frokostpausen på de dage jeg var på skolen og ammede ham da min mand var hjemmegående, for min søn var slet slet ikke parat til ikke at få sin mælk da jeg skulle starte op hvor han var 10 mdr gammel og jeg ammede ham 3-4 gange om dagen. Det har været så super sundt for ham og hans immunforsvar!