su og barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.118 visninger
23 svar
2 synes godt om
21. september 2014

rogerrasch

Hej alle sammen... sagen er at jeg er gravid og studerende med termin 8/1-2015 og vil høre om i kender noget til de forskellige barsel metoder på su. Jeg er forsørger til en dreng på snart 3 år og min kæreste er også su modtager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

serinasmor

rogerrasch skriver:

Hej alle sammen... sagen er at jeg er gravid og studerende med termin 8/1-2015 og vil høre om i kender noget til de forskellige barsel metoder på su. Jeg er forsørger til en dreng på snart 3 år og min kæreste er også su modtager

hvilken uddannelse er du i gang med ?

Anmeld

21. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
rogerrasch skriver:

Det står ret tydeligt på SU's hjemmeside.

Videregående uddannelse: 

http://www.su.dk/SaerligStoette/foraeldre/dufaarbarn/vu/Sider/default.aspx

Ungdomsuddannelse:

http://www.su.dk/SaerligStoette/foraeldre/dufaarbarn/uu/Sider/default.aspx

Anmeld

21. september 2014

rogerrasch

Syntes bare det er forvirrende det hele ��

Anmeld

21. september 2014

rogerrasch

serinasmor skriver:

hvilken uddannelse er du i gang med ?

Er igang med en ungdomsuddannelse

Anmeld

22. september 2014

Nystart

Far har 6 måneder.. Du har 12 ekstra klip som du kan begynde på 8 uger før termin... Hvordan du bruger dem er lidt op til dig... 12 mdr på enkelt klip, 6 mdr på dobbelt klip elleer feks som jeg 4 mdr med dobbelt og 4 mdr med alm...

jeg skulle gå fra i december, altså 8 uger før termin, og begynde i skole igen når nye hold starter op i august... 

I kan kan evt tag så du tager 6 mdr med dobbelt og så tager far barsel derefter eller i kan holde det sammen... 

Og du får klip om du holder barsel eller eij 

Anmeld

22. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

EDIT: Egentlig bare hvad Nystart skrev