Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: Øv Adam har meddelt i dag at hun kommer i morgen når solen skinner! (Han havde skrevet brev til hende og fået det at vide )
Øv
Adam har meddelt i dag at hun kommer i morgen når solen skinner! (Han havde skrevet brev til hende og fået det at vide )
Ha ha jamen så håber vi på det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama85 skriver: Én for MEGET snarlige veer og én for at sløjheden ikke udvikler sig
Én for MEGET snarlige veer og én for at sløjheden ikke udvikler sig
Tak
Kay skriver: Ha ha jamen så håber vi på det
Det skal ihvertfald fald ikke være søndag/mandag da min mand arbejder og overnatter på Sjælland der Så må hun hellere vente til tirsdag
LinLin skriver: Det skal ihvertfald fald ikke være søndag/mandag da min mand arbejder og overnatter på Sjælland der Så må hun hellere vente til tirsdag
De kære mænd og deres Jobs.. Jeg fik ordrer på at det absolut ikke måtte være i onsdags, for der kom de tunge drenge på besøg..
Ja så er det søndag eller tirsdag! Basta
Mama85 skriver: De kære mænd og deres Jobs.. Jeg fik ordrer på at det absolut ikke måtte være i onsdags, for der kom de tunge drenge på besøg..
Min mand filmer superligakampe og TV2-nyhederne så han kan jo ikke bare liiige smutte når/hvis jeg ringer
Kay skriver: Ja så er det søndag eller tirsdag! Basta
Det er det simpelthen nødt til - søndag dog inden middag ellers er han jo kørt
LinLin skriver: Min mand filmer superligakampe og TV2-nyhederne så han kan jo ikke bare liiige smutte når/hvis jeg ringer
Hihihihi, nej det kan jeg godt se Ingen vestøv til dig endnu- vent hellere til at han er hjemme igen (Hvilket selvfølgelig er forhåbentligt snart, men jeg aner intet om fodbold )
Nej det kan jeg godt se
Brøndby fck han skal denne gang
LinLin skriver: Det er det simpelthen nødt til - søndag dog inden middag ellers er han jo kørt
Nu er du krævende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128