på lørdag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2014

Mama85

Kay skriver:

ja men føler mig ret sløg lige nu... med kriller i halsen og følelsen af at jeg får feber om lidt... en time under dynen hjælp ik på det  

Øvøv, rigtig god bedring til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Øvøv, rigtig god bedring til dig..

Tak, det er som om jeg sløj, og sygdommen ikke rigtig tager fat går bare og skrænter

Anmeld

20. september 2014

Mama85

Kay skriver:

Tak, det er som om jeg sløj, og sygdommen ikke rigtig tager fat går bare og skrænter

Håber ikke at det udvikler sig..sådan en tur havde jeg i sidste uge, 2 dage hvor jeg bare var sløj (lidt influ-agtigt) og træt, og lige så hurtig som det kom, lige så hurtigt var det væk igen 

Anmeld

20. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Håber ikke at det udvikler sig..sådan en tur havde jeg i sidste uge, 2 dage hvor jeg bare var sløj (lidt influ-agtigt) og træt, og lige så hurtig som det kom, lige så hurtigt var det væk igen 

håber godt nok også mit forsvinder hurtigt igen... 

Anmeld

20. september 2014

Mama85

Kay skriver:

håber godt nok også mit forsvinder hurtigt igen... 

Dét gør det, og inden midnat har du baby i armene  Hihi, ej..det var bare så sødt den måde hun havde sagt det på 

Anmeld

20. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Dét gør det, og inden midnat har du baby i armene  Hihi, ej..det var bare så sødt den måde hun havde sagt det på 

tja... jm og lægen mener jo jeg føder hurtigere en sidst hvor det kun tog 3 timer... så jeg kan vel nå det endnu 

manden mener at hun kan havde taget fejl og det først er næste lørdag 

Anmeld

20. september 2014

Mama85

Kay skriver:

tja... jm og lægen mener jo jeg føder hurtigere en sidst hvor det kun tog 3 timer... så jeg kan vel nå det endnu 

manden mener at hun kan havde taget fejl og det først er næste lørdag 

3 timer??? Jøsses, der er nogen der er heldige..min sidste fødsel varede 36 (!!!!!) timer.. Men ja, du KAN stadig nå det, ellers meldte historien jo ikke noget om at det er denne lørdag her, det kan lige så godt være næste lørdag 

Anmeld

20. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

3 timer??? Jøsses, der er nogen der er heldige..min sidste fødsel varede 36 (!!!!!) timer.. Men ja, du KAN stadig nå det, ellers meldte historien jo ikke noget om at det er denne lørdag her, det kan lige så godt være næste lørdag 

Ja sagtens er mere nervøs for at nå der ud

Anmeld

20. september 2014

Mama85

Én for MEGET snarlige veer og én for at sløjheden ikke udvikler sig 

Anmeld

20. september 2014

LinLin

Kay skriver:

Tror ik det bliver i dag  har små ondt i halsen, snotter og er begyndt at havde det som om jeg skal havde feber

Øv 

Adam har meddelt i dag at hun kommer i morgen når solen skinner! (Han havde skrevet brev til hende og fået det at vide )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.