på lørdag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.284 visninger
36 svar
19 synes godt om
18. september 2014

Kay

Da jeg hentede Elna i vuggestuen i dag, fortalte hendes stuepædagog at de jo havde været ude og gå en tur i dag, og undervejs på denne tur havde Elna stoppet op og kigget op på hende, uden de havde snakket om noget med lillesøster inden og så havde Elna sagt "lillesøster kommer på lørdag!" 

Lidt sjovt at hun mener det, og tænkte når ja... et par timer efter spurgte jeg hende så "Elna hvornår kommer lillesøster?" Og Elna svarer "lillesøster kommer lørdag!" 

Hun virker ret overbevist

Så nu ved vi hvornår vi skal være klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

LinLin

Dejligt at have sin egen lille Nostradamus 

Jeg sagde helt i starten at hun her kommer d. 24. September.... Ingen anelse om hvorfor  

Håbet nu stadig "hver dag" at hun kommer 

Anmeld

18. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Jeg sagde helt i starten at hun her kommer d. 24. September.... Ingen anelse om hvorfor  

Tja både mig og min mand har lidt en 6 sans på nogle punkter så vil da syntes det er super cool hvis hun får ret 

Nogle dage har jeg tænkt i dag, eller rettere i nat sker det! 

Men her til aften tænker jeg der sker ikke noget i nat

Anmeld

19. september 2014

LLT.

Fedt med en lille spåkone

kan hun ikke lige forudse hvornår lillesøster kommer her os? For er i risiko for at føde for tidligt pga for meget fostervand og skal altså giftes næste Lørdag så hun må meget gerne vente

Anmeld

19. september 2014

Kay

LLT. skriver:

Fedt med en lille spåkone

kan hun ikke lige forudse hvornår lillesøster kommer her os? For er i risiko for at føde for tidligt pga for meget fostervand og skal altså giftes næste Lørdag så hun må meget gerne vente

Kender den risiko lidt for godt... men på tirsdag er jeg 37+0 så lørdag ville være fint her... men håber da ikke jeres lillesøster kommer lørdag

Anmeld

19. september 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

Da jeg hentede Elna i vuggestuen i dag, fortalte hendes stuepædagog at de jo havde været ude og gå en tur i dag, og undervejs på denne tur havde Elna stoppet op og kigget op på hende, uden de havde snakket om noget med lillesøster inden og så havde Elna sagt "lillesøster kommer på lørdag!" 

Lidt sjovt at hun mener det, og tænkte når ja... et par timer efter spurgte jeg hende så "Elna hvornår kommer lillesøster?" Og Elna svarer "lillesøster kommer lørdag!" 

Hun virker ret overbevist

Så nu ved vi hvornår vi skal være klar

Haha, hvor godt hvis hun får ret 

Anmeld

19. september 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Haha, hvor godt hvis hun får ret 

Ja det ville være ret så cool

Anmeld

20. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Tror ik det bliver i dag  har små ondt i halsen, snotter og er begyndt at havde det som om jeg skal havde feber

Anmeld

20. september 2014

Mama85

Det kunne være SÅ fedt hvis hun får ret  

Anmeld

20. september 2014

Kay

Mama85 skriver:

Det kunne være SÅ fedt hvis hun får ret  

ja men føler mig ret sløg lige nu... med kriller i halsen og følelsen af at jeg får feber om lidt... en time under dynen hjælp ik på det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.