Godmorgen og tillykke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.137 visninger
11 svar
16 synes godt om
18. september 2014

grinny

.. Det var de første ord jeg både hørte og læste imorges! 26 år, med et ønske om at blive mor inden jeg blev 25 - det gjorde jeg vidst ikke så godt?! Jo vist jeg er blevet mor til min smukke engel, men det er jo ikke sådan rigtig mor? Og så var det heller ikke inden jeg blev 25, sidste år gik jeg nemlig stor, rund og lykkelig, dækkede op til mine gæster og intet kunne slå mig ned. Vi snakkede om baby, om at jeg aldrig skulle holde fødselsdag uden mit barn igen - hvor er drømmen? Forsvundet, revet væk - men jeg er her stadig og jeg har stadig fødselsdag. Har ikke lyst, vil bare have tiden står stille, aldrig flytter sig! Jeg vil tilbage til for et år siden, fylde 25 og mærke mit barn - min søn, i min mave! Og når man så gang på gang for smidt i hovedet "jamen du er jo ung endnu, du skal nok nå at blive mor" - ja det ved jeg, men prøv du at stå så tæt på og alt så bliver taget fra dig! Det er jo ikke kun dit barn, men hele drømmen om det kommende barn, alt det man drømmer om mens man venter i 9 lange måneder - væk, pist væk.

Og ikke nok med at mine følelser kører rundt, ja så er det idag også 9 måneder siden at hans hjerte valgte at stoppe.

"I ni måneder bankede dit hjerte under mit.
I ni lange måneder ventede vi på dig.
Lige så længe som vi var et,
Lige så længe har jeg måtte leve uden dig.
Ni måneder - og mit hjerte banker stadig,
Men det mangler dit."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Soffy27

grinny skriver:

.. Det var de første ord jeg både hørte og læste imorges! 26 år, med et ønske om at blive mor inden jeg blev 25 - det gjorde jeg vidst ikke så godt?! Jo vist jeg er blevet mor til min smukke engel, men det er jo ikke sådan rigtig mor? Og så var det heller ikke inden jeg blev 25, sidste år gik jeg nemlig stor, rund og lykkelig, dækkede op til mine gæster og intet kunne slå mig ned. Vi snakkede om baby, om at jeg aldrig skulle holde fødselsdag uden mit barn igen - hvor er drømmen? Forsvundet, revet væk - men jeg er her stadig og jeg har stadig fødselsdag. Har ikke lyst, vil bare have tiden står stille, aldrig flytter sig! Jeg vil tilbage til for et år siden, fylde 25 og mærke mit barn - min søn, i min mave! Og når man så gang på gang for smidt i hovedet "jamen du er jo ung endnu, du skal nok nå at blive mor" - ja det ved jeg, men prøv du at stå så tæt på og alt så bliver taget fra dig! Det er jo ikke kun dit barn, men hele drømmen om det kommende barn, alt det man drømmer om mens man venter i 9 lange måneder - væk, pist væk.

Og ikke nok med at mine følelser kører rundt, ja så er det idag også 9 måneder siden at hans hjerte valgte at stoppe.

Men det mangler dit."

Kære du 

Først og fremmest - stort tillykke med fødselsdagen - jjeg håber at du får en dejlig dag med din mand 

Vi er mange herinde der tænker på jer, og håber at i snart får jeres drøm opfyldt - men uanset hvad, så skal du huske at du er lige så meget mor som resten af os.. 

Du har bare ikke din lille dreng ved din side, men oppe på en stjerne hvor han kigger ned på jer - men det gør dig ikke mindre mor end os andre - tværtimod gør det dig til en stærkere mor! 

Hvad i har gennemgået burde ingen opleve.. 

Sender dig hermed de varmeste tanker om en dejlig fødselsdag og et håb og ønske om at dit år som 26-årig bliver DIT år 

en million af disse  til dig fra mig

Anmeld

18. september 2014

Mor til F

Jeg vil starte med,  at ønske dig tillykke med fødselsdagen Jeg håber at du får en hyggelig dag og bliver forkælet - det har du til fulde fortjent  

Ja, du er stadig ung, men det ændrer ikke på noget - du har oplevet en mors største skræk,  at miste dit barn,  din engel Isaac 

Han sidder nu oppe på en stjerne og blinker ned til dig,  "Tillykke mor",  siger han For selvom din søn er i himlen og ikke her på jorden,  sammen med dig,  er du og vil du altid være hans mor.  Det kan INGEN tage fra dig 

Anmeld

18. september 2014

Mulle-Mom

Stort 

Sidder og stor tuder 

Alt lykke til dig 

Anmeld

18. september 2014

anonym10101

grinny skriver:

Men det mangler dit."

Anmeld

18. september 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Tillykke med fødselsdagen 

Sender dig et stort  og håber du får en god dag trods alle tankerne. 

Og så krydser vi får, at i får held i første forsøg, med behandling, så Isac kan få lov til at blive storebror. 

Anmeld

18. september 2014

Babydrøm

grinny skriver:

Men det mangler dit."

Stort tillykke med dagen, håber du kan nyde den med din mand  Al lykke til jer 

Anmeld

18. september 2014

grinny

Tusind tak allesammen 

I er bare så søde og er altid klar til at give mig et svar selvom jeg ikke selv ved hvilket svar jeg leder efter.

Jeg ved at jeg selvfølgelig nok skal få en god dag med venner, familie og min kære kæreste som vil gøre alt perfekt for mig.

Det er bare så svært, og jeg ved at alle disse mærkedage fremover, vil blive delvist overskygget af, at Isaac også skulle have oplevet det.

Nå, men nu vil jeg gøre klar til gæster og finde mit smil frem 

Anmeld

18. september 2014

esioul

grinny skriver:

Tusind tak allesammen 

I er bare så søde og er altid klar til at give mig et svar selvom jeg ikke selv ved hvilket svar jeg leder efter.

Jeg ved at jeg selvfølgelig nok skal få en god dag med venner, familie og min kære kæreste som vil gøre alt perfekt for mig.

Det er bare så svært, og jeg ved at alle disse mærkedage fremover, vil blive delvist overskygget af, at Isaac også skulle have oplevet det.

Nå, men nu vil jeg gøre klar til gæster og finde mit smil frem 

Endnu engang tillykke. 

Håber du får en skøn dag trods alt 

Anmeld

18. september 2014

grinny

esioul skriver:

Endnu engang tillykke. 

Håber du får en skøn dag trods alt 

Har haft en okay aften, men det har hele tiden dukket frem sådan lidt i baghovedet, men det vil det jo nok altid gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.