Godmorgen og tillykke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2014

Aluka

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive, kan ikke lige finde de rigtige ord! Det er ligesom om tillykke ikke rigtig dækker noget her!

Kan slet ikke sætte mig ind i hvad du har gået/går igennem og blev dybt rørt over dit opslag.

Håber du trods alt får en god dag, med dem der elsker dig og al held og lykke fremover! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

lineog4

Tillykke med fødselsdagen, du blev mor som 25 årig og nu forhåbentlig bliver du også mor som 26 årig - det er da en bedrift 

Kender mærkedagene, ja selv mine børns fødselsdage, ferier, skønne oplevelser - der er altid et "der mangler en". Jeg har selv valgt hvilke af dem jeg vil kæmpe for at kunne nyde (min fødselsdag er ikke en af dem og holder den slet ikke mere), og kampen består i at få givet Lia sin plads de dage, anerkende hun mangler og det er en øv følelse, men at øv følelsen ikke må overskygge lykken. Må dog erkende især min søns fødselsdag, der har jeg ikke vundet kampen endnu og har næsten hver gang lyst til at råbe til de smilende gæster: FATTER I IKKE LIA MANGLER.....

Stort fødselsdagskram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.