Hvad har i gjort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2014

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Ingen overhovedet! ...... 

Eller det vil sige kondomer - og det dræber virkelig sexlivet, når det ikke er fordi man er ved at lave baby nr 2! 

Jeg har aldrig fundet den rigtige løsning for mig, selvom min søn nu er 3 år. Det har været noget møg med både p-ring, spiral og p-piller. Det er til gengæld en befrielse at være fri for unødige hormoner og være i balance for første gang siden jeg var 16 år gammel  

Håber meget at nogle andre kan give bedre råd 

Skal det forståes som om at i er igang med pb2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Skal det forståes som om at i er igang med pb2?

Haha nej - lige præcis det modsatte 

Anmeld

21. september 2014

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Haha nej - lige præcis det modsatte 

øv. troede lige. haha.. læste det endda to gange, fordi jeg ikke var sikker på om det var det ene eller andet du mente.

Anmeld

21. september 2014

Ka+Ma=Be

øv. troede lige. haha.. læste det endda to gange, fordi jeg ikke var sikker på om det var det ene eller andet du mente.

Hehe 

Naah det bliver ikke lige nu  hva med dig?

Anmeld

21. september 2014

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe 

Naah det bliver ikke lige nu  hva med dig?

Vi har jo altid gerne villet have de der 3-4 år imellem, så vi satser på at der snart er gevinst.

Anmeld

21. september 2014

Ka+Ma=Be

Vi har jo altid gerne villet have de der 3-4 år imellem, så vi satser på at der snart er gevinst.

Spændende! 

Krydser fingre for jer så

Anmeld

21. september 2014

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Spændende! 

Krydser fingre for jer så

Tark. ja, det bliver lidt spændene.

Anmeld

26. september 2014

Heidi85

Mulle-Mom skriver:

Der er ihvertfald nogle gode imellem skal finde ny form for beskyttelse når baby er født da farmand skød igennem p-pillerne  

Årh for pokker... Ja jeg ved sku ikke hbad jeg skal vælge det er svært 

Anmeld

26. september 2014

Heidi85

modesty skriver:

Så ville jeg vælge hormonspiral. Den udskiller kun meget lidt hormon lokalt i livmoderen (mindre end andre former for hormonprævention, som også går i blodbanen), den skal kun skiftes hver 5. år, og de fleste kvinder oplever at bløde markant mindre ved menstruation.

Den har jeg også lidt overvejet om jeg ikke skulle prøve.. Men der er så mange ting man kan så hvad er bedst og gider ikke ud i at finde det selv så ender det med en baby aligevel 

Anmeld

26. september 2014

Heidi85

Frk.S skriver:

I tiden fra vi fik Freja og til vi gik i gang med at lave Sofie brugte vi bare kondom. 

Nu, hvor Sofie er 2 måneder, er der stadig kondom. Men jeg tror det ender med jeg får en hormon spiral. Det lyder som det rette for mig. Kan du heller ikke tåle den? Der skulle man nemlig bløde meget mindre.... og nogle stopper næsten helt med at bløde. 

Lige nu bruger vi kondom men det syntes manden ikke om han mener ikke det er samme nydelse�� men jeg har også tænkt på homon spiral men må høre lægen hvad hun anbefaler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.