Hvad har i gjort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.310 visninger
40 svar
30 synes godt om
16. september 2014

Heidi85

Hej 

jeg har endelig brug for lidt hjælp fra jer skønne piger/kvinder. Hvad har i valgt af beskyttelse efter jeres fødsel??? P-piller er udelukket da jeg ikke får dem spist alm spiral er også udelukket da jeg ikke kan tåle den... Hvad ville i vælge eller hvad har i valgt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Mulle-Mom

Jeg følger lige med her har samme problem  

Anmeld

16. september 2014

Chellie

Jeg har ikke børn, så hvad der virker efter fødsel ved jeg ikke. Men, jeg er ikke til hverken spiral eller hormoner, af forskellige årsager, så inden vi startede på PB, brugte vi pessar. Det virkede rigtig fint for os, og var også en fordel under mens, fordi det begrænser svineriet 

Anmeld

16. september 2014

B&J

Altså jeg bruger dog p-piller men jeg husker min pille fordi jeg tager den hver gang jeg børster tænder og min søster har sin mobil til at pippe hver gang det kunne være en mulighed hvis man nu gerne vil på p-piller, men ellers smut en tur til lægen og få en masse gode råd omkring hvad der passer bedst til dig

Anmeld

16. september 2014

Mor til Ella

P-ring her

Anmeld

16. september 2014

Sandratoft

Jeg gider ikke hormoner så her bruger vi kondom  

Anmeld

16. september 2014

Ka+Ma=Be

Ingen overhovedet! ...... 

Eller det vil sige kondomer - og det dræber virkelig sexlivet, når det ikke er fordi man er ved at lave baby nr 2! 

Jeg har aldrig fundet den rigtige løsning for mig, selvom min søn nu er 3 år. Det har været noget møg med både p-ring, spiral og p-piller. Det er til gengæld en befrielse at være fri for unødige hormoner og være i balance for første gang siden jeg var 16 år gammel  

Håber meget at nogle andre kan give bedre råd 

Anmeld

16. september 2014

EAF

Heidi85 skriver:

Hej 

jeg har endelig brug for lidt hjælp fra jer skønne piger/kvinder. Hvad har i valgt af beskyttelse efter jeres fødsel??? P-piller er udelukket da jeg ikke får dem spist alm spiral er også udelukket da jeg ikke kan tåle den... Hvad ville i vælge eller hvad har i valgt... 

Vi bruger kondom. 

Anmeld

16. september 2014

modesty

Heidi85 skriver:

Hej 

Hvad mener du med "almindelig" spiral? Der er både hormon og kobber - kan du ikke tåle nogen af dem?

Hvis ikke, så ville jeg nok anbefale pessar.

Anmeld

16. september 2014

MorTilSnartFire <3

Kondom - her dræber det ingenting og jeg er fri for hormoner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.