Hvad har i gjort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2014

Mulle-Mom

Heidi85 skriver:

Håber du finder svar��

Der er ihvertfald nogle gode imellem skal finde ny form for beskyttelse når baby er født da farmand skød igennem p-pillerne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

ønskebørn74

Heidi85 skriver:

Hej 

jeg har endelig brug for lidt hjælp fra jer skønne piger/kvinder. Hvad har i valgt af beskyttelse efter jeres fødsel??? P-piller er udelukket da jeg ikke får dem spist alm spiral er også udelukket da jeg ikke kan tåle den... Hvad ville i vælge eller hvad har i valgt... 

P-ring.. Så smart..

Anmeld

18. september 2014

modesty

Kobber vil min krop ikke være med til der blødte jeg alle ugens 7 dage og det var ikke så fedt.. Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge syntes det er svært.. Kondom tja det bruger vi nu da det kun er 3 uger siden jeg fødte men det holdet ikke i længden da nydelsen ikke er den samme.. 

Så ville jeg vælge hormonspiral. Den udskiller kun meget lidt hormon lokalt i livmoderen (mindre end andre former for hormonprævention, som også går i blodbanen), den skal kun skiftes hver 5. år, og de fleste kvinder oplever at bløde markant mindre ved menstruation.

Anmeld

18. september 2014

Frk.S

I tiden fra vi fik Freja og til vi gik i gang med at lave Sofie brugte vi bare kondom. 

Nu, hvor Sofie er 2 måneder, er der stadig kondom. Men jeg tror det ender med jeg får en hormon spiral. Det lyder som det rette for mig. Kan du heller ikke tåle den? Der skulle man nemlig bløde meget mindre.... og nogle stopper næsten helt med at bløde. 

Anmeld

18. september 2014

Baby15

Maja_4000 skriver:

Nej hvor vildt 

kan åbenbart hverken optage østrogen, eller gastragen  

men vil ikke have flere børn, så vi er blevet enige om at manden skal steriliseres.  

Anmeld

19. september 2014

Moar2011

Heidi85 skriver:

Hej 

jeg har endelig brug for lidt hjælp fra jer skønne piger/kvinder. Hvad har i valgt af beskyttelse efter jeres fødsel??? P-piller er udelukket da jeg ikke får dem spist alm spiral er også udelukket da jeg ikke kan tåle den... Hvad ville i vælge eller hvad har i valgt... 

jeg kan ikke tåle p-piller og efter længe overvejelse fik jeg kobber spiral ..Er faktisk glad for den.. 

Hvofor kan du ikke tåle spiral? 

Hvad af med mini p-piller eller p-spøjte?

Anmeld

19. september 2014

Moar2011

Zap@mortil3 skriver:

Kondom - her dræber det ingenting og jeg er fri for hormoner 

hvad for nogen bruger i (billede) hihi.. 

Første gang jeg høre en sige, at det ikke dræber sex livet med gummi..

Anmeld

19. september 2014

MorTilSnartFire <3

Storms-Mor skriver:

hvad for nogen bruger i (billede) hihi.. 

Første gang jeg høre en sige, at det ikke dræber sex livet med gummi..

Haha 

vi køber hjem fra nettet (stor pakke med 100-250stk.) med forskellige vi selv vælger.

Hvis der ikke skal mere til at dræbe ens sexliv, så må det være rimeligt sløvt i forvejen - det tager jo ikke mere end 2 sek. At få på!   Og man kan sagtens gøre noget imens og holde det i gang.. HER dræber det absolut ingenting 

Anmeld

21. september 2014

Clisolka

Jeg må ikke få p-piller, så her står den på kondom 

Anmeld

21. september 2014

Vaya

Jeg bruger det ikke selv, men vil oplyse om, at der også findes en P-stav. Har selv overvejet den, men jeg bøvler lidt med hormonerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.