Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1 gang startede veerne kl 17 2 gang startede veerne kl 22 :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSB skriver: 1 gang startede veerne kl 17 2 gang startede veerne kl 22 :)
Så er der stadig håb:-)
fylder godt nok meget lige i øjeblikket, hvornår mon det går i gang.,. Ha ha.. Hjernen kan næsten ikke fokuserer på andet..
Sujan skriver: Så er der stadig håb:-) fylder godt nok meget lige i øjeblikket, hvornår mon det går i gang.,. Ha ha.. Hjernen kan næsten ikke fokuserer på andet..
Hehe vi kan lege en lille leg... hvem føder først? jeg håber nu det er dig
Mit vand gik kl 7 om morgenen. Fik dog ingen veer så måtte have vedrop næste morgen
Kay skriver: Hehe vi kan lege en lille leg... hvem føder først? jeg håber nu det er dig
He he... Ja. Håber nu også det er mig:-)
forskellen er at jeg da har garanti for hun er ude inden næste weekend:-)
Sujan skriver: He he... Ja. Håber nu også det er mig:-) forskellen er at jeg da har garanti for hun er ude inden næste weekend:-)
Ja og min garanti ligger om over en måned
Kender det godt .. første gang fødte jeg 40+1 .. og troede det gjorde jeg da også 2 gang .. men nix fødte først 41+3 .. :/
min fødsel gik i gang kl 21.30
Plukveer der blev regelmæssige startede kl 1830 og kl 21-22 begyndte de at nive, kl 0130 var vi på sygehuset og der var jeg 4 cm åben og kl 0520 blev lukas født, så ca kl 01
CarinaSB skriver: Kender det godt .. første gang fødte jeg 40+1 .. og troede det gjorde jeg da også 2 gang .. men nix fødte først 41+3 .. :/
OMG 41+3 der er længe til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128