Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja sidder lige her på min terminsdag:-) troede ikke jeg skulle nå hertil, men nu er den her:-)
skal have tiden til at gå og tænkte på hvad tid på dagen jeres fødsel startede??? Altså bare nogenlunde. Har en ide om det er om aftenen/natten...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den første startede kl. 5 om morgenen og den anden startede kl. 18 om aftenen.
Held og lykke.
Første kl 15 anden kl 11
Mit vand gik kl 5.30 søndag morgen. Kl 1 natten til mandag tog jeg på fødestuen og der var der godt gang i veerne.
Sujan skriver: Ja sidder lige her på min terminsdag:-) troede ikke jeg skulle nå hertil, men nu er den her:-) skal have tiden til at gå og tænkte på hvad tid på dagen jeres fødsel startede??? Altså bare nogenlunde. Har en ide om det er om aftenen/natten...
Begge mine er startet 5.30! Hhv med vandafgang og veer... Derfor tænker jeg denne gang (er 37+0 i dag) hver morgen når jeg vågner - "nå, så bliver det ikke i dag"
Første gang kl.05.00 og anden gang kl.17.30
Har dog en ide om, hvis ikke jeg står op med veer, sker det ikke den dag! Ved ikke hvorfor
Er selv 38+3
Første gang startede ca. kk. 3.30 og anden gang ca. kl. 12
06.40 gik vandet
Min fødsel startede kl. 17.45 med regelmæssige veer - dagen efter kl. 13.59 kom min søn til verden
Min datters fødsel startede kl 19 :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128