Hvornår på dagen begyndte jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

Melm

Jeg havde ingen tegn på fødsel da jeg gik i seng, men kl 02 om natten startede det og 19 timer senere kom han til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Francisca

Sujan skriver:

Ja sidder lige her på min terminsdag:-) troede ikke jeg skulle nå hertil, men nu er den her:-) 

skal have tiden til at gå og tænkte på hvad tid på dagen jeres fødsel startede??? Altså bare nogenlunde. Har en ide om det er om aftenen/natten... 

Min første fødsel startede om aftenen med Vandafgang. Min anden fødsel med plukveer der trak lidt i lænden om natten. Begge hurtige fødsler men meget forskellige

Anmeld

16. september 2014

Kay

Ved 4-5 tiden om morgenen :p og jeg har en ide om at det også bliver om natten denne gang

Anmeld

16. september 2014

Soffy27

Første gang gik noget af vandet kl 22.30 og veerne startede for alvor omkring kl 04..

Anden gang startede veerne kl 06.45 - vandet blev taget på hospitalet.. 

Pøj pøj med den forestående fødsel 

Anmeld

16. september 2014

MyLove E

Sujan skriver:

Ja sidder lige her på min terminsdag:-) troede ikke jeg skulle nå hertil, men nu er den her:-) 

skal have tiden til at gå og tænkte på hvad tid på dagen jeres fødsel startede??? Altså bare nogenlunde. Har en ide om det er om aftenen/natten... 

23.30 fik jeg tegn blødning, 00.30 gik vandet og 1.30 havde jeg 5 mellem hver ve

Anmeld

16. september 2014

Sujan

Zap@mortil3 skriver:

Første gang kl.05.00 og anden gang kl.17.30 

Har dog en ide om, hvis ikke jeg står op med veer, sker det ikke den dag! Ved ikke hvorfor  

Er selv 38+3 

Sådan har jeg det også hver morgen jeg står op... Nå det bliver ikke i dag så var der nok gang i noget!!

Anmeld

16. september 2014

modesty

Sujan skriver:

Statistisk set er der lige stor sandsynlighed for at føde når som helst på døgnet.

Anmeld

16. september 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg fik plukveer omkring kl 11, som gik og blev regelmæssige lidt over middag og blev til egentlige veer omkring kl 15. Vandet gik kl 17 og 19.30 blev datteren født.

Det var mine første plukveer overhovedet i hele graviditeten, så jeg var lidt overrasket over, at det endte ud i en fødsel få timer senere. Jeg var også kun 38+1 og førstegangsfødende.

Anmeld

16. september 2014

JH12

Kl 01:15 gik vandet .. 

Anmeld

16. september 2014

-Sigrid-

Sujan skriver:

Kl 1.30 første gang og kl 22.34 anden gang 

Så er de født 3,5 time senere og 1,5 time senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.