Hvad er det du tænker en 2 årig får ud af at sidde på restaurant med mor og far, og bare skal sidde stille og spise
Jeg har selv en pige som er meget egenrådig og selvstændig, og jeg synes skam også hun er en prøvelse a og til, ja nogle gange tænker jeg endda hvad det er for et monster jeg har sat i verdenen
Men tror simpelthen du skal kigge lidt ind ad
Jeg kan virkelig mærke på min pige at hendes humør i den grad afspejler mit.
hvilket gør at jeg prøver at været skridt foran, hvis jeg kan mærke at idag har jeg ikke det store overskud så henter jeg hvertfald ikke tidligt, når vi så kommer hjem vælger jeg at sætte hende i gang med noget hun elsker, det ken være modelervoks, lege udenfor med vand, ja hun bliver våd og snavset hvilket vi ordner med et langt karbad som her i huset snildt tager en time.
og hvis det har været en hel gal dag, er det også ok hun a og til har en eftermiddag med iPaden.
Jeg tror du forventer for meget af dig selv og ham. Jo mere du skælder ud, råber og bliver sur jo mere prøver han af, og omvendt jo mere ro du udstråler jo mere ro har han. Vælg kampene, og den man vælger skal følges helt til dørs, for de gennemskuer det med det samme
det er os voksne der skal kridte stregerne op, men det er også ok at ungerne træder over dem, de skal bare tilbage på stregen hver gang
Dit barn lyder hvertfald fuldstændig normalt...
Anmeld