Ih hvor siden driller mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2014

Karina84

Synes virkelig siden driller mig. Den logger mig ud, og kommer ikke til en login side, så jeg kan ikke gøre noget andet end det måske hjælper at trykke på favorit kategori baren.

Det er både på min telefon og min arbejdsbærbar, som skal køre med internet Explorer. Er ikke sikker på at problemet er det det samme i crome.

Har før skrevet omkring kasserne i hjørnet, altså dem med post, notifikationer osv. Det er kasser på mobilen. Og generelt er det på mobilen det driller mest, men nu er det også begyndt her på den bærbare.

Andre end mig der oplever de her ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min logger somme tider også ud. Så opdaterer jeg siden... Og vupti..... Så er jeg logget på igen. 

Evt prøv 

Anmeld

14. september 2014

LinLin

Synes tit min skriver jeg er logget ud, men hvis jeg så trykker på logoet øverst til venstre er jeg stadig logget ind....?

Anmeld

14. september 2014

TNBC

Karina84 skriver:

Synes virkelig siden driller mig. Den logger mig ud, og kommer ikke til en login side, så jeg kan ikke gøre noget andet end det måske hjælper at trykke på favorit kategori baren.

Det er både på min telefon og min arbejdsbærbar, som skal køre med internet Explorer. Er ikke sikker på at problemet er det det samme i crome.

Har før skrevet omkring kasserne i hjørnet, altså dem med post, notifikationer osv. Det er kasser på mobilen. Og generelt er det på mobilen det driller mest, men nu er det også begyndt her på den bærbare.

Andre end mig der oplever de her ting?

Den siger min altid, når jeg ikke lige har været der i noget tid, så trykker jeg bare på huset eller logoet og så er jeg logget ind igen. eller opdatere.

Anmeld

15. september 2014

Karina84

Det hjælper ikke at opdatere eller trykke på huset, når den gør det

Anmeld

20. september 2014

Karina84

Lige nu er den altså galt igen... Jeg må af omveje finde frem til den her tråd igen, for jeg kan kun trykke på favoritter og den siger jeg er logget ud, selvom jeg er logget ind og jeg har prøvet at logge ud og ind.

Synes altså virkelig det er irreterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.