Så kom han til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

Fru Frederiksen.

Tilykke hvor er han fin og smuk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Sheenalarsen

Heidi85 skriver:

Ja der er mange der forsøger at få det ud af os men det holder vi for os selv:-) min bror skal bære ham og han får det ikke at vide før dagen før:-)

Hehe ej hvor sjovt! så det er kun jer to der ved det  

Anmeld

13. september 2014

Babydrøm

Heidi85 skriver:

Den 21-8-2014 kom vores lille dreng til verden efter en meget hård fødsel. Men alt er næsten glemt igen med det samme han er født 37+4 men en dejlig basse??

Stort tillykke, hvor er han sød

Anmeld

13. september 2014

Isabella_mor

Heidi85 skriver:

Han vejede 3815 og var 50 lang en dejlig lille basse:-)

det er da en super fin størrelse han har, taget i betragtning at han er født i 38. uge. 

jeg er selv 37+4 i dag (d 13/9) og jeg fik vejet min basse til at være 2953 gram så jeres er da alligevel RIMELIG stor..

min første søn blev født 40+5 og vejede 3650 gram, så i har sgu fået en stor basse

tillykke med ham

Anmeld

13. september 2014

LouiseEm

Den 21-8-2014 kom vores lille dreng til verden efter en meget hård fødsel. Men alt er næsten glemt igen med det samme han er født 37+4 men en dejlig basse??

Tillykke Han ser skøn ud

Fra 37+0 er babyen fuldbåren og man er faktisk inden for termin, som går fra 37+0 til 42+0. Så nej han er ikke født for tidligt

Anmeld

13. september 2014

M (:

Nej det har han nok ikke været :-( men det skal nu nok gå alligevel

Din søn er, som mange nævner, ikke præmatur, men muligvis lægerne har kaldt ham dysmatur (dysmaturitet = afvigenhed i modenhed)?

Vh. en mor, til at let præmaturt barn (36+3). 

Anmeld

13. september 2014

Mami

Taget fra baby.dk 

Normalt varer en graviditet cirka 40 uger. Nogle børn kommer imidlertid til verden flere uger eller måneder før den forventede fødselstermin. Man betegner et barn som født for tidligt eller præmaturt, hvis det fødes før udgangen af 37. uge. Er barnet født før fulde 28 uger, betegnes det som født ekstremt for tidligt. Lang de fleste børn (cirka 93 %) fødes til tiden, og cirka 5,5 % vejer under 2500g ved fødslen. Det er naturligvis det optimale for barnet at blive født til tiden, men i dag er lægerne så dygtige, at langt de fleste børn klarer at blive født for tidligt uden de store mén. Endda børn med en fødselsvægt på under ét kilo. Antallet af for tidligt fødte børn er stigende. Det skyldes især det øgede antal tvillingefødsler, som igen skyldes den stigende alder hos de fødende samt den øgede anvendelse af kunstig befrugtning.

Anmeld

13. september 2014

Heidi85

Venter sig :) skriver:

Tilykke hvor er han fin og smuk  

Tak skal du have han er så lækker;-)

Anmeld

13. september 2014

Heidi85

Isabella_mor skriver:

det er da en super fin størrelse han har, taget i betragtning at han er født i 38. uge. 

jeg er selv 37+4 i dag (d 13/9) og jeg fik vejet min basse til at være 2953 gram så jeres er da alligevel RIMELIG stor..

min første søn blev født 40+5 og vejede 3650 gram, så i har sgu fået en stor basse

tillykke med ham

Tak skal du have

Anmeld

13. september 2014

Heidi85

Sheenalarsen skriver:

Hehe ej hvor sjovt! så det er kun jer to der ved det  

Ja det er det:-) Celina min datter var også hemmelig til hun skulle døbes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.