Så kom han til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

Mor til F

Heidi85 skriver:

Tak han er dejlig jo han er født 3 uger for tideligt

Okay, min datter er født 37+0, og fik at vide,  at det var "til tiden" og hun ikke var født for tidligt. De regnede 37+0-42+0 som normalt og indenfor tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

LinLin

Tillykke med din "ikke-fortidligt-fødte" dreng
(Håber selv jeg føder i uge 37!!!)

Anmeld

12. september 2014

Sheenalarsen

Heidi85 skriver:

Mange tak?? han er dejlig han ligner sin far?? jo vi har fundet et navn som er hemmeligt til den 8-11-2014

uhh det bliver spænende at høre så

Anmeld

12. september 2014

Heidi85

Zap@mortil3 skriver:

Stort tillykke - dejlig størrelse - næsten samme som min første søn, som kom 39+0...  Han ser lækker ud! 

Dog er 3 uger før termin ikke for tidlig født, men født før termin  

3 uger før og 2 uger efter termin er indenfor normalen 

Tja det kommer lidt and på hvor man føder tror jeg.. Jeg blev indlagt efterfølgende på ADD med for tidlig fødte og der lå jeg nogle dage inden jeg kom hjem.. Da de skulle følge ham nøje da han ikke var helt færdig udviklet:-)

Anmeld

12. september 2014

Diana2013

Heidi85 skriver:

Tja det kommer lidt and på hvor man føder tror jeg.. Jeg blev indlagt efterfølgende på ADD med for tidlig fødte og der lå jeg nogle dage inden jeg kom hjem.. Da de skulle følge ham nøje da han ikke var helt færdig udviklet:-)

Det lyder meget mærkeligt at han ikke er færdig udviklet, hvad mangler han. Min dreng er født FØR tid også, 37+4 og havde en perfekt vægt på 3140 og 50 lang. Så din dreng var da pænt stor af at blive født til tiden men før tid. Jeg tænker du må have misforstået noget

Anmeld

12. september 2014

Heidi85

LinLin skriver:

Tillykke med din "ikke-fortidligt-fødte" dreng
(Håber selv jeg føder i uge 37!!!)

Det ville jeg ikke ønske for dig da de kan risikere at de ikke er helt udviklet som de skal:-). Men igen det er forskellig fra barn til barn

Anmeld

12. september 2014

Diana2013

Heidi85 skriver:

Det ville jeg ikke ønske for dig da de kan risikere at de ikke er helt udviklet som de skal:-). Men igen det er forskellig fra barn til barn

Ej sorry men de er altså færdig udviklet der!! Din dreng må være en undtagelse

Anmeld

12. september 2014

Heidi85

Sheenalarsen skriver:

uhh det bliver spænende at høre så

Ja der er mange der forsøger at få det ud af os men det holder vi for os selv:-) min bror skal bære ham og han får det ikke at vide før dagen før:-)

Anmeld

12. september 2014

Heidi85

Diana2013 skriver:

Ej sorry men de er altså færdig udviklet der!! Din dreng må være en undtagelse

Det kan godt være han er det men lå sammen med mange der ikke var færdig udviklet som var født i 36-37 uge

Anmeld

12. september 2014

Diana2013

Heidi85 skriver:

Det kan godt være han er det men lå sammen med mange der ikke var færdig udviklet som var født i 36-37 uge

Jamen hvad manglede de ? Og de præmature babyer ligger på afdelinger der hedder neo ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.