Flaske/amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2014

Mor til Ella

Rosamarie skriver:

De er meget bløde, og nemme at sutte på, min datter, som var flaskebarn ville også kun bruge dem. Prøver lige at vedhæfte et billede.

Det er da et forsøg værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Chevro

Mor til Ella skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for hjælp.

Som nogle måske ved valgte jeg at amme, trods meget dårlige erfaringer fra første gang. Og fordi familien pressede på....

Jeg har nu ammet 100 % i 11 uger, jeg syns ikke om det, men jeg har fået det til at fungere, også bedre end jeg have regnet med.

Jeg vil fortsat amme, MEN har brug for luft, hvis det skal blive ved at fungere. Jeg har nogle kurser med mit arbejde jeg SKAL deltage i. Og ja har i det hele taget bare brug for at kunne tage ud en aften med pigerne, eller få prinsessen passet, nogle timer. Planen er at jeg vil give 2 flasker i døgnet og amme resten af tiden, har rigtig meget mælk så tror ikke det bliver et problem.

MEN pigen vil hverken SUT eller FLASKEN Havde slet ikke regnet med det blev et problem, og da det tager hårdt på min psyke at amme, er jeg ved at blive en smule desperat.

Jeg har prøvet når jeg er væk til gym med den store at det er far der giver. Har selv prøvet. Jeg har kun givet hende udmalket mælk så smagen hvertfald var velkendt. Prøvede så igår med mme, heller ingen interesse, og det samme med sutten hun tror jeg vil slå hende ihjel, sådan ser hun hvertfald ud....

HVAD FANEN GØR JEG, hun skal til at tage flasken da der heller ikke er super længe til jeg skal starte job.

HJÆLP MIG

Tænkte straks, snapseglas?

Det gjorde jordmoderen ved vores søn, indtil min mælk faldt til på 2. dagen. Så kom hun lige en 8 ml i et snapseglas.. og der var han 1 døgn gammel Så det er bare at forsøge..

Ligger du barnet lige så tæt op af dig når du forsøger med flasken?

Og hvad hvis det er far der giver, er der en anden reaktion på det?

Anmeld

15. september 2014

tinemus79

øv øv det lyder ikke sjovt. Du skal også huske på at det er 2 forskellige sutte teknikker som guldklumpen skal bruge. Det er ikke den samme måde de bruger når de bliver ammet som når de får flaske/sut. Det lyder som om hun i bund og grund ikke kan finde ud af at skifte imellem dem. Der er ikke andet end at prøve. Min søn på 5 uger blev så forkølet at han nærmest blev kvalt når jeg ammede og da han så fik det på flaske fandt han ud af det var meget nemmere så jeg gad ikke brystet mere. Der skulle pludselig arbejdes mere for det. Og ellers som en af de andre sagde så må farmand byde ind, så du kan få et smil frem igen 

Anmeld

15. september 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Som nævnt før. 

Snapseglas eller medicinbæger størrelse. Det tager tid, og kræver et ikke mega sultent barn. 

Dernæst kan en tynd sonde på fingeren også bruges. Altså dit barn sutter på din fx lillefinger hvor du har tapet den på. Også dit udmalkede mælk. Brugte dette til vores. Søn da. Han var spæd og indlagt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.