Mor til Ella skriver:
Hej piger.
Jeg har brug for hjælp.
Som nogle måske ved valgte jeg at amme, trods meget dårlige erfaringer fra første gang. Og fordi familien pressede på....
Jeg har nu ammet 100 % i 11 uger, jeg syns ikke om det, men jeg har fået det til at fungere, også bedre end jeg have regnet med.
Jeg vil fortsat amme, MEN har brug for luft, hvis det skal blive ved at fungere. Jeg har nogle kurser med mit arbejde jeg SKAL deltage i. Og ja har i det hele taget bare brug for at kunne tage ud en aften med pigerne, eller få prinsessen passet, nogle timer. Planen er at jeg vil give 2 flasker i døgnet og amme resten af tiden, har rigtig meget mælk så tror ikke det bliver et problem.
MEN pigen vil hverken SUT eller FLASKEN
Havde slet ikke regnet med det blev et problem, og da det tager hårdt på min psyke at amme, er jeg ved at blive en smule desperat.
Jeg har prøvet når jeg er væk til gym med den store at det er far der giver. Har selv prøvet. Jeg har kun givet hende udmalket mælk så smagen hvertfald var velkendt. Prøvede så igår med mme, heller ingen interesse, og det samme med sutten hun tror jeg vil slå hende ihjel, sådan ser hun hvertfald ud....
HVAD FANEN GØR JEG, hun skal til at tage flasken da der heller ikke er super længe til jeg skal starte job.
HJÆLP MIG
Tænkte straks, snapseglas?

Det gjorde jordmoderen ved vores søn, indtil min mælk faldt til på 2. dagen. Så kom hun lige en 8 ml i et snapseglas.. og der var han 1 døgn gammel

Så det er bare at forsøge..
Ligger du barnet lige så tæt op af dig når du forsøger med flasken?

Og hvad hvis det er far der giver, er der en anden reaktion på det?
Anmeld