Blandet nf Idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

Petersen01

Alexander&Lærke skriver:

Hvordan kunne de bruge blodprøvers fra sidst? Er nysgerrig da jeg selv fik et tal på 1:121 med nr 2. Hvor det ved den første havde været 1:3000 noget. Men ingen snakkede om blodprøven sidste gang. 

Nu endte alt godt, men føj hvor var jeg bange. Jeg sygmeldte mig i 3 dage og fik min søn passede da jeg var bange for at anstrenge mig så jeg aboteret. 

Til ts: tag barnets far med derind og hold godt fast i ham, så skal du nok klare det, som sagt har jeg også en meget rask datter i dag på 3 år. Jeg er glad for at jeg ikke vidste så meget om prøven før jeg fik den foretaget, er bestemt ikke fan af nåle og prøver... 

Han skal også med  

synes hende der scannede mig Idag fik mig lidt mere nervøs da hun beskrev hvor lang nålen var og hvordan det foregik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Nadia&Daniel

Alexander&Lærke skriver:

Hvordan kunne de bruge blodprøvers fra sidst? Er nysgerrig da jeg selv fik et tal på 1:121 med nr 2. Hvor det ved den første havde været 1:3000 noget. Men ingen snakkede om blodprøven sidste gang. 

Nu endte alt godt, men føj hvor var jeg bange. Jeg sygmeldte mig i 3 dage og fik min søn passede da jeg var bange for at anstrenge mig så jeg aboteret. 

Til ts: tag barnets far med derind og hold godt fast i ham, så skal du nok klare det, som sagt har jeg også en meget rask datter i dag på 3 år. Jeg er glad for at jeg ikke vidste så meget om prøven før jeg fik den foretaget, er bestemt ikke fan af nåle og prøver... 

De spurgte på Herlev, om vi ville have de regnet den tidligere blodprøve med - da jeg åbenbart har en tendes til lave tal i blodet. Og det sagde vi ja til. Mere ved jeg faktisk ikke

Anmeld

24. september 2014

najabaja

Snevejr84 skriver:

Der er flere sygehus der gør det gratis

Nej de kører forskning med det i øjeblikket på bl.a. Herlev og Riget, men fordi den stadig er på forskningsstadiet (udføres på OUH) så må de ikke tilbyde den diagnostisk, men kun som at man er med i et forsøg.

Anmeld

25. september 2014

Snevejr84

najabaja skriver:

Nej de kører forskning med det i øjeblikket på bl.a. Herlev og Riget, men fordi den stadig er på forskningsstadiet (udføres på OUH) så må de ikke tilbyde den diagnostisk, men kun som at man er med i et forsøg.

Jeg kender en som spurgte til det og hun fik det gjort. Det var ikke et problemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.