Blandet nf Idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

GUSO

Petersen01 skriver:

Årh tak ! Og dejligt at høre med jeres.  Er bare nervøs for om der er noget og om den er slem og få lavet. Hun fik det til at lyde så voldsomt med den nål  Men jeg klare den så længe baby har det godt samtidig. 

Op med humøret det er trods alt over 200 raske og kun 1 syg vil ikke lyve det er en voldsom nål og omgang men kig den anden vej og sørg for at have en med til at klemme livet ud af imens, det skal nok gå godt, jeg fik et tal 1:24 og her en en rask lille gut på snart 2 år ønsker dig alt held og lykke til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Petersen01

kreafina skriver:

Det gør ondt, men det kan du sagtens klare 

Okay. Alligevel rart at høre. Er bare lidt skræk for nåle. 

Anmeld

9. september 2014

Petersen01

GUSO skriver:

Op med humøret det er trods alt over 200 raske og kun 1 syg vil ikke lyve det er en voldsom nål og omgang men kig den anden vej og sørg for at have en med til at klemme livet ud af imens, det skal nok gå godt, jeg fik et tal 1:24 og her en en rask lille gut på snart 2 år ønsker dig alt held og lykke til

Jeg skal helt sikkert kigge væk og slet ikke se nålen. Glad for at høre du står med en skøn dreng. 

Anmeld

9. september 2014

NoahEmil

Petersen01 skriver:

Jeg skal helt sikkert kigge væk og slet ikke se nålen. Glad for at høre du står med en skøn dreng. 

Jeg har fået lavet den prøve to gange og hader nåle, så har haft lukket øjnene og kæresten Været mine øjne
Synes ikke stikket er værre end en almindelig blodprøve, det er bare en lidt ubehagelig følelse når de laver prøven, det bedste man kan er at slappe af så godt man nu kan for det hurtigt overstået.

Anmeld

9. september 2014

Snevejr84

najabaja skriver:

Husk, at du kan få taget en blodprøve i stedet (hvis du selv er villig til at betale). NIFTY hedder den (se evt.: www.jordemoder.dk for information). Så slipper du for den abortrisiko der er ved moderkagebiopsien, samt infektionsrisikoen.

Hilsen en jordemoderstuderende, der synes NIFTY er et SKØNT tiltag  

Der er flere sygehus der gør det gratis

Anmeld

9. september 2014

Petersen01

NoahEmil skriver:

Jeg har fået lavet den prøve to gange og hader nåle, så har haft lukket øjnene og kæresten Været mine øjne
Synes ikke stikket er værre end en almindelig blodprøve, det er bare en lidt ubehagelig følelse når de laver prøven, det bedste man kan er at slappe af så godt man nu kan for det hurtigt overstået.

Tror også det bliver mit træk glad for at høre din oplevelse ikke var så slem. Håber det bedste 

Anmeld

9. september 2014

Petersen01

Snevejr84 skriver:

Der er flere sygehus der gør det gratis

Jeg er ikke blevet oplyst om det, men må da lige forhøre mig

Anmeld

9. september 2014

Nadia&Daniel

Petersen01 skriver:

Var til scanning Idag. Baby var rigtig aktiv og målte 5,4 fra hoved til numse. Men tallet lød på 1:218. Så skal have en moderkagebiopsi på mandag. Puuuuha. Er godt nok blandet. Nogle der har prøvet at få sådan et tal og sådan en prøve ?

Kram til dig

Vi fik tallet 1:244 - men da det er baby nr. 2, kunne de også bruge blodprøven fra sidst, så tallet kom op på 1:1564 (var 1:1926 ved baby nr. 1). Så vi valgte prøven fra. Men går udfra det er Jeres første?? - så kan jeg godt forstå I tager prøven.

Anmeld

9. september 2014

Petersen01

Nadia&Daniel skriver:

Kram til dig

Vi fik tallet 1:244 - men da det er baby nr. 2, kunne de også bruge blodprøven fra sidst, så tallet kom op på 1:1564 (var 1:1926 ved baby nr. 1). Så vi valgte prøven fra. Men går udfra det er Jeres første?? - så kan jeg godt forstå I tager prøven.

Ja det er min første. Hans andet. Men hold da op.  Ikke lige forventet. Men tager det i stiv arm og tænker positivt

Anmeld

9. september 2014

Alexander&Lærke

Nadia&Daniel skriver:

Kram til dig

Hvordan kunne de bruge blodprøvers fra sidst? Er nysgerrig da jeg selv fik et tal på 1:121 med nr 2. Hvor det ved den første havde været 1:3000 noget. Men ingen snakkede om blodprøven sidste gang. 

Nu endte alt godt, men føj hvor var jeg bange. Jeg sygmeldte mig i 3 dage og fik min søn passede da jeg var bange for at anstrenge mig så jeg aboteret. 

Til ts: tag barnets far med derind og hold godt fast i ham, så skal du nok klare det, som sagt har jeg også en meget rask datter i dag på 3 år. Jeg er glad for at jeg ikke vidste så meget om prøven før jeg fik den foretaget, er bestemt ikke fan af nåle og prøver... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.