Blandet nf Idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
23 svar
18 synes godt om
9. september 2014

Petersen01

Var til scanning Idag. Baby var rigtig aktiv og målte 5,4 fra hoved til numse. Men tallet lød på 1:218. Så skal have en moderkagebiopsi på mandag. Puuuuha. Er godt nok blandet. Nogle der har prøvet at få sådan et tal og sådan en prøve ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

najabaja

Husk, at du kan få taget en blodprøve i stedet (hvis du selv er villig til at betale). NIFTY hedder den (se evt.: www.jordemoder.dk for information). Så slipper du for den abortrisiko der er ved moderkagebiopsien, samt infektionsrisikoen.

Hilsen en jordemoderstuderende, der synes NIFTY er et SKØNT tiltag  

Anmeld

9. september 2014

Petersen01

najabaja skriver:

Husk, at du kan få taget en blodprøve i stedet (hvis du selv er villig til at betale). NIFTY hedder den (se evt.: www.jordemoder.dk for information). Så slipper du for den abortrisiko der er ved moderkagebiopsien, samt infektionsrisikoen.

Hilsen en jordemoderstuderende, der synes NIFTY er et SKØNT tiltag  

Hvis jeg lige havde 5000kr på lommen. Havde jeg helt sikkert gjort det ! Meeen sagen er desværre en anden  

Anmeld

9. september 2014

Moar2011

Petersen01 skriver:

Hvis jeg lige havde 5000kr på lommen. Havde jeg helt sikkert gjort det ! Meeen sagen er desværre en anden  

5000kr føj, at man skal betale så meget for at undgå risikoen ved den anden..
Uacceltabel .

Krydser for dig

Anmeld

9. september 2014

Petersen01

Storms-Mor skriver:

5000kr føj, at man skal betale så meget for at undgå risikoen ved den anden..
Uacceltabel .

Krydser for dig

Ja synes også lige det er vildt nok  

Tak. Tænker positivt, men stadig nervøs. 

Anmeld

9. september 2014

Moar2011

Petersen01 skriver:

Ja synes også lige det er vildt nok  

Tak. Tænker positivt, men stadig nervøs. 

Ja det er også forståeligt
Men mange har været det samme igennem med et positivt resultat

Anmeld

9. september 2014

Petersen01

Storms-Mor skriver:

Ja det er også forståeligt
Men mange har været det samme igennem med et positivt resultat

Tror også det er det jeg har brug for at høre idag. Positive resultater trods denne udmelding 

Anmeld

9. september 2014

jojomama

Øv, hvor irriterende for jer!! Du får lige min solstråle her:

vores hed 1:11 på Downs syndrom og vi fik foretaget biopsien. Ventetiden var forfærdelig, men svaret var helt fantastisk: 1 stk sund og rask baby! Dine odds er ret gode i forhold til mine... Og så vil jeg udlover at ønske dig held og lykke videregive dit et godt råd, jeg fik, da vi ventede på svaret;

forestil dig, at der står 217 i kø foran dig til at få et dårligt svar. Så ser det ikke så dårligt ud, gør det?

masser af kram, positive tanker og fe-støv til dig 

Anmeld

9. september 2014

Petersen01

kreafina skriver:

Øv, hvor irriterende for jer!! Du får lige min solstråle her:

vores hed 1:11 på Downs syndrom og vi fik foretaget biopsien. Ventetiden var forfærdelig, men svaret var helt fantastisk: 1 stk sund og rask baby! Dine odds er ret gode i forhold til mine... Og så vil jeg udlover at ønske dig held og lykke videregive dit et godt råd, jeg fik, da vi ventede på svaret;

forestil dig, at der står 217 i kø foran dig til at få et dårligt svar. Så ser det ikke så dårligt ud, gør det?

masser af kram, positive tanker og fe-støv til dig 

Årh tak ! Og dejligt at høre med jeres.  Er bare nervøs for om der er noget og om den er slem og få lavet. Hun fik det til at lyde så voldsomt med den nål  Men jeg klare den så længe baby har det godt samtidig. 

Anmeld

9. september 2014

jojomama

Petersen01 skriver:

Årh tak ! Og dejligt at høre med jeres.  Er bare nervøs for om der er noget og om den er slem og få lavet. Hun fik det til at lyde så voldsomt med den nål  Men jeg klare den så længe baby har det godt samtidig. 

Det gør ondt, men det kan du sagtens klare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.