Pip?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Helle30

Mebach skriver:

80?????????????
Som i FIRS???

Altså, som i 80 på den korte led?

Nej Mette, så var jeg vist blevet upopulær blandt de andre i svømmeren. Det er mest brugt at svømme på den lange led. Og ja 80 som i firs. Det svarer til 2 km. Dvs. jeg har nok svømmet lidt mere, for der var sådan en rygbaskermand på omkring 70 iført meget små badebukser og briller med guldstel. Ja, det er jo ligemeget hvordan han så ud, men ihvertfald svømmede han sådan en blanding af rygvendt butterfly og bjergningstag, og manden kunne hverken se eller styre, så jeg måtte indimellem tage nogle sving for at undvige ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Lise

Helle30 skriver:

...for der var sådan en rygbaskermand på omkring 70 iført meget små badebukser og briller med guldstel.

LOOOOOL

DET ville jeg gerne have set!!!

Anmeld

20. august 2009

Tynen

(Lars smører madpakker, HEHE - Tryne)

Var det det eneste han smurte sådan en onsdag

Anmeld

20. august 2009

Tynen

Marco2 skriver:

Jamen jeg er her også. kigger ind nu og da, men jeg er bare såååå træt, så selv om jeg egentligt har lyst til at skrive en masse, bliver det i øjeblikket kun ved tanken

I øjeblikket kredser mine tanker enormt omkring om jeg har lyst til at få et barn mere. Om jeg vil elske det barn ligeså meget som jeg elsker Emily..... læste en klumme i et blad hvor vedkommende skrev at hun havde de samme tanker, og hun kom IKKE til at elske barn nr 2 så højt osm hun elskede barn nr. 1... og da de så havde fået barn nr 2 udviklede barn nr 1 sig til en værre terrorist pga jalusi mm... Nå, det er lige nogen tanker jeg tumler med, for at finde ud af om Emily skal være enebarn eller der skal flere børn i huset her hos os...

Træt hilsen fra Ag.

Hold da op er masse tanker! Kan da godt forstå hvis du er ved at være en smule frustreret

Men heldigvis er der jo ingen limit for hvornår man skal bestemme sig og i princippet kan man jo egentlig tage det hele en dag af gangen og se om lysten til barn nr. 2 overhovedet melder sig?!
(Hvis man vel at mærke ikke er ligesom mig og overanalyserer, prøver at planlægge og gennemgransker tanker, muligheder, for og imod for hvert eneste "store" valg jeg selv synes jeg skal tage selvom det måske ligger langt ud i fremtiden  - En smule belastende til tider)

Jeg læste faktisk noget lignende engang for lang tid siden.. Gad vide om det er det samme vi har læst?!
Imens sad jeg og havde lige testet positiv med Lillebror og var vel egentlig stadig lidt i chok og "hvad er det vi har rodet os ud i"-agtig..
Ikke ligefrem fremmende for ens tanker, men heldigivis er vi alle forskellige, så jeg håber og beder til at man, efterhånden som man vænner sig til sin nye rolle, bare tager det hele i stiv arm og måske formår at fokusere på det man har og ikke det man havde før.

Jesus.. Så fik jeg lige lukket op for godteposen! Swwy
Ville egentlig bare sende dig en tanke med på vejen

Anmeld

20. august 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Nej for fa'en, man skal vel have smurt koteletten af og til???????

Mette aka gusty!

Anmeld

20. august 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Nej for fa'en, man skal vel have smurt koteletten af og til???????

Mette aka gusty!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.