Pip?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Tynen

Hvae .. Hvor mange er der efterhånden tilbage???!
Synes der er såååå stille boohoo.gif

zzzzz.gif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Nadi

gok!

Jeg er her, og har næsten været det hele dagen, men nej der sker ikke en prut for tiden.

Anmeld

19. august 2009

linemus

Jeg kigger forbi løbende det meste af dagen   Så mig kan du altid regne mig

Anmeld

19. august 2009

Kaufie

Er lige på gennemrejse - havde brug for lidt let adspredelse efter en tung opgave på jobbet.

Så skulle jeg så bare lære IKKE at begive mig ind på Øffen...... hvis nu Intelligenziapolizen var der....

Anmeld

19. august 2009

Lise

MIAV

Jeg er her tit, men har ikke så meget at bidrage med for tiden... tiden går bare...

Lise - er her bare. Hej hej!

Anmeld

19. august 2009

Marco2

Jamen jeg er her også. kigger ind nu og da, men jeg er bare såååå træt, så selv om jeg egentligt har lyst til at skrive en masse, bliver det i øjeblikket kun ved tanken

I øjeblikket kredser mine tanker enormt omkring om jeg har lyst til at få et barn mere. Om jeg vil elske det barn ligeså meget som jeg elsker Emily..... læste en klumme i et blad hvor vedkommende skrev at hun havde de samme tanker, og hun kom IKKE til at elske barn nr 2 så højt osm hun elskede barn nr. 1... og da de så havde fået barn nr 2 udviklede barn nr 1 sig til en værre terrorist pga jalusi mm... Nå, det er lige nogen tanker jeg tumler med, for at finde ud af om Emily skal være enebarn eller der skal flere børn i huset her hos os...

Træt hilsen fra Ag.

Anmeld

19. august 2009

Siber

tjulahop tjulahej her er jeg!

Jeg kigger også hverdag, men desværre får jeg ikke lige skrevet så meget. Jeg arbejder desværre ret meget for tiden (indkøring af nye børn, medarbejder, årsplaner, forældre, svineinfluenza, møder osv.) også sidder jeg også ved comp når jeg kommer hjem, så min samvittighed siger mig at jeg skal slukke og gå ind og være social med min mand!

Men vi har det fortsat godt her i Norge, og I er i mine tanker tit og ofte. jeg glæder mig til jeg skal gå ned i tid, for så kan jeg da få lidt mere tid her hos jer!

Mange knus fra Siber

Anmeld

19. august 2009

Helle30

Jeg har skam været hér on/off det meste af dagen. Har bare ikke haft det store at bidrage med. Har brugt en del tid i cakecraft-shoppen. Der er bare så mange ting og sager, jeg lige kunne forestille mig, jeg kunne bruge. Men hårpressedimsen har jeg da droppet, da jeg læste, at man jo bare kan bruge hvidløgspresseren.
Nå, og nu er jeg lige kommet hjem fra svømmeren. Total najse var det, lige at komme ud alene og koble servicehjernen fra. 80 baner blev det til i dag, og det er jeg godt tilfreds med.

- Helle

Anmeld

19. august 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Jeg har skam været hér on/off det meste af dagen. Har bare ikke haft det store at bidrage med. Har brugt en del tid i cakecraft-shoppen. Der er bare så mange ting og sager, jeg lige kunne forestille mig, jeg kunne bruge. Men hårpressedimsen har jeg da droppet, da jeg læste, at man jo bare kan bruge hvidløgspresseren.
Nå, og nu er jeg lige kommet hjem fra svømmeren. Total najse var det, lige at komme ud alene og koble servicehjernen fra. 80 baner blev det til i dag, og det er jeg godt tilfreds med.

- Helle

80?????????????
Som i FIRS???

Altså, som i 80 på den korte led?

Anmeld

19. august 2009

Rasmine

Mille og jeg har været i Randers regnskov idaw!
Og lige nu ser jeg Halløj på badehotellet, på 4.
Vi var til bryllup der sidste år i august, så det er lidt sjovt at se det igen.

(Lars smører madpakker, HEHE - Tryne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.