:( læge-undersøgelse samt et spørgsmål ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Betina88

Vores søn ska' hedde Philip Enrico Jensen .. Og vi er heller ikk' gift .

Men utroligt at din læge var li'e gla' med dig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Natasja Savage Andersen

Træls det med din læge..

Da vi blev gift ville han gerne have mit efternavn, men jeg er lidt gammeldags og sys at kvinden tager mandens når det er man bliver gift.. Men samtidig ville jeg heller ikke af med mit.. Så vi blev hurtigt enige om at dele, og bare have begge: Savage Andersen og det kommer vores søn så også til at have

Anmeld

25. august 2009

Stumpen

Vores døtre hedder/skal hedde Lilleøre -som er mit efternavn.. Når jeg engang skal giftes med min kæreste får han mit efternavn, da jeg nægter at hedde Kristensen...og heldigvis er han med på det

Anmeld

25. august 2009

Isabeau

banaman89 skriver:

Var til min 35 ugers undersøgelse hos lægen i mandags og han sagde alt lyder godt , (men skal lige siges at jeg ligger ikke så meget i hva han siger) , han spørger efter hvordan det går (kan begynde at fortælle ham hvordan det går, hvor jeg så bliver afbrydt og han kan sige nå det lyder fint - Så har vi ikke mere at snakke om - farvel ..

Han gør faktisk ikke noget og har flere gange taget ham i at ikke at rigtig høre efter eller at han ikke læser min vandre journal , fx. der står at hun har hovedet nedad og står fast og alligevel så spørger han om jeg ved hvordan barnet ligger inde i maven ..

Har været til scanning for et par uger siden og fået bekæftet at det er en lille pige vi skal have

Hendes fornavn er vi dog næsten enige om , men nu er det sådan vi er ikke gift men har planer om at blive inden jul 2010 , og er ikke enige om hendes efternavn ..  Jeg har sådan lidt blandet tanker om at skulle skifte mit efternavn KLEIN ud med GROSEN (På "tysk" er det jo modsætning betydning af hinanden) Men min forlovet vil gerne have jeg tager hans efternavn og vores datter også får hans efternavn .. Måske er det bare mig som bare skal vænne mig til et nyt navn ??

Hvad har i bestemt angående jeres barn's efternavn ??

( Jer der er gift: Har i taget hinandens efternavn eller ? )

Hilsen Anna - som glæder sig meget til at føde men frygter sygehuset ..

Hej!

Min mand og jeg blev gift i januar og det var mere mig som insisterede på at ta´ min mands efternavn - er lidt gammelsdags. Har stadig mit mellemnavn, som går langt, langt tilbage i min familie.

Mit barn kommer også til at ha´ samme efternavn som min mand; Andersen og oveni mit mellemnavn, som jo er en familietradition; Annalise. MEN for at gøre navnet meget længere   - så skal hun ha´ min mands afdøde mors mellemnavn også, så min datter kommer til at hedde:

Stella/Vinni Annalise Marie Andersen (vakler stadig mellem Stella eller Vinni)

Diana, uge 34 + 6

Anmeld

25. august 2009

christina2412

hejsa.

det problem har vi heldigvis ikke. vi skal giftes her d 5/9-09 og der sletter vi begge vores efternavne, og så får min kæreste mit mellemnavn som efternavn. så han kommer til at have sit mellemnavn rico og kommer så til at hedde holmberg til efternavn og jeg kommer bare til, at have holmberg som efternavn. så vores søn skal hedde phillip rico holmberg. 
og nej man behøver jo ikke hedde det samme, men jeg har det bedst med vi har det samme efternavn :-)) 

Anmeld

25. august 2009

Pige2009

Hvis faderen ellers går med til det (vi er ikke sammen), vil min datter få begge vores efternavne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.