Var til min 35 ugers undersøgelse hos lægen i mandags og han sagde alt lyder godt , (men skal lige siges at jeg ligger ikke så meget i hva han siger) , han spørger efter hvordan det går (kan begynde at fortælle ham hvordan det går, hvor jeg så bliver afbrydt og han kan sige nå det lyder fint - Så har vi ikke mere at snakke om - farvel ..
Han gør faktisk ikke noget og har flere gange taget ham i at ikke at rigtig høre efter eller at han ikke læser min vandre journal , fx. der står at hun har hovedet nedad og står fast og alligevel så spørger han om jeg ved hvordan barnet ligger inde i maven ..
Har været til scanning for et par uger siden og fået bekæftet at det er en lille pige vi skal have 
Hendes fornavn er vi dog næsten enige om , men nu er det sådan vi er ikke gift men har planer om at blive inden jul 2010 , og er ikke enige om hendes efternavn ..
Jeg har sådan lidt blandet tanker om at skulle skifte mit efternavn KLEIN ud med GROSEN (På "tysk" er det jo modsætning betydning af hinanden) Men min forlovet vil gerne have jeg tager hans efternavn og vores datter også får hans efternavn .. Måske er det bare mig som bare skal vænne mig til et nyt navn ?? 
Hvad har i bestemt angående jeres barn's efternavn ??
( Jer der er gift: Har i taget hinandens efternavn eller ? )
Hilsen Anna - som glæder sig meget til at føde men frygter sygehuset .. 
Anmeld