Termin maj 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2014

looouise.g

Apetrea skriver:

Lider i meget af kvalme? Og nogle gode råd fra jer 2 gangs fødene? 

Jeg har været hjemme siden tirsdag pga voldsom kvalme, svimmelhed og lidt diarré. Det er begyndt at blive bedre i dag, har ikke kunne holde noget i mig og nok kastet op 5-7 gange om dagen. 

Lægen sagde det plejer at toppe i uge 7-8-9 og så trapper det ned for de fleste �� 

det kan holdes nede ved små måltider, spis lidt inden du står ud af sengen. 

Mælk, mandler og kiks skulle være godt ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

Petrea

Puha du har det slemt som mig kan jeg hører. 

Men tak for råd, jeg har også fundet sodavandsis gode

Anmeld

22. september 2014

sulo

sulo: termin 22 maj, 2. barn

Anmeld

22. september 2014

sulo

Apetrea skriver:

Lider i meget af kvalme? Og nogle gode råd fra jer 2 gangs fødene? 

I min første graviditet var det bedste bare at spise mange gange om dagen, ved mellemmåltider virkede f.eks en grovbolle med pålæg glimrende og is i stor stil, her virkede sodavandsis ikke, kun flødeis det blev også min graviditets fetich indtil uge 26-30 stykker, så forsvandt lysten.

Min kvalme er så småt begyndt denne gang, dog har jeg ingen lyst til is, kun alm mad, især groft brød med f.eks tysk jagdwurst.

Anmeld

22. september 2014

JaneLyng88

På trods af 2 spontane aborter inden for det sidste halve år, tør jeg godt at melde mig på her. Kunne jo være det bragte lidt held  Terminsdato kan kun blive ca. dato, men jeg har regnet mig frem til omkring den 20. maj.3. gang bliver forhåbentlig også lykkens gang for mig. Det bliver mit første barn, men øver mig lidt på min bonusdatter på snart 7 år 

Stort tillykke til jer alle  Glæder mig til at dele glæder og sorger med jer (forhåbentlig flest glæder).

Mvh Jane

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Apetrea - 1. barn - 10. maj

Looouise.g - 1. barn - 10. maj

Anonym89 - 2. barn - 18. maj

Ønskebaby2014 - 2. barn - 19. maj

JaneLyng88 - 1. barn - 20. maj

Sulo - 2. barn - 22. maj 

Mimi mor - 2. barn - ?. maj

Anmeld

26. september 2014

AMtrier

Apetrea - 1. barn - 10. maj

Looouise.g - 1. barn - 10. maj

Anonym89 - 2. barn - 18. maj

Ønskebaby2014 - 2. barn - 19. maj

JaneLyng88 - 1. barn - 20. maj

Sulo - 2. barn - 22. maj

Mimi mor - 2. barn - ?. maj

Amtrier - 2. Barn - 28.maj 

Anmeld

26. september 2014

AMtrier

Hej

jeg har lige fundet ud af at jeg venter mit andet barn. Jeg har i forvejen en lille pige på bare 8 måneder, så det var ikke planlagt! men den lille er selvfølgelig mere end velkommen i vores familie  

jeg har problemer med at bruge baby.dk på min mobil :s kunne ikke rigtig finde gruppe eller noget. Er der nogen som måske er klar på en facebookgruppe i stedet ? 

Anmeld

26. september 2014

Jannieb

AMtrier skriver:

Hej

jeg har lige fundet ud af at jeg venter mit andet barn. Jeg har i forvejen en lille pige på bare 8 måneder, så det var ikke planlagt! men den lille er selvfølgelig mere end velkommen i vores familie  

jeg har problemer med at bruge baby.dk på min mobil :s kunne ikke rigtig finde gruppe eller noget. Er der nogen som måske er klar på en facebookgruppe i stedet ? 

Drt kunne da være super med en facebook-gruppe 

Anmeld

26. september 2014

AMtrier

Ønskebaby2014 skriver:

Drt kunne da være super med en facebook-gruppe 

Hvis i ansøger mig (Anne-Mette Trier Husted) kan jeg tilføje  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.