Termin maj 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.019 visninger
49 svar
4 synes godt om
5. september 2014

Anonym trådstarter

Alle i skønne kvinder med termin i maj 2015 er velkomne til at skrive jer på listen 

Skriv gerne brugernavn, hvilket nummer barn man venter og (estimeret) terminsdato. 

Kopier jer gerne ind i forrige indlæg og skriv jeres terminsdato ind i kronologisk rækkefølge. 

Jeg kan desværre ikke gøre det muligt med anonyme svar, da jeg ikke selv er plusmedlem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Jannieb

Anonym skriver:

Alle i skønne kvinder med termin i maj 2015 er velkomne til at skrive jer på listen 

Skriv gerne brugernavn, hvilket nummer barn man venter og (estimeret) terminsdato. 

Kopier jer gerne ind i forrige indlæg og skriv jeres terminsdato ind i kronologisk rækkefølge. 

Jeg kan desværre ikke gøre det muligt med anonyme svar, da jeg ikke selv er plusmedlem. 

Ønskebaby2014 - 2. Barn - 19 maj 

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Anonym89 - 2. barn - 18. maj

Ønskebaby2014 - 2. barn - 19. maj

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Ønskebaby2014 - 2. Barn - 19 maj 

Velkommen til! Spændende at vi næsten har termin samtidig!  

Anmeld

14. september 2014

Jannieb

Velkommen til! Spændende at vi næsten har termin samtidig!  

Mange tak   Det er altid rart at have nogle at følges med. Specielt lige nu når man bare hurtigt vil nå til 12. Uge.

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Mange tak   Det er altid rart at have nogle at følges med. Specielt lige nu når man bare hurtigt vil nå til 12. Uge.

Ja, de næste 7 uger skal bare gå i en fart. Synes jeg er mere bekymret denne end sidste gang. Er det kun mig, som har meget svært ved at forstå, at der er en lillebror/søster på vej? 

Anmeld

15. september 2014

Jannieb

Anonym skriver:

Ja, de næste 7 uger skal bare gå i en fart. Synes jeg er mere bekymret denne end sidste gang. Er det kun mig, som har meget svært ved at forstå, at der er en lillebror/søster på vej? 

Det er lige nøjagtig sådan jeg også har det! Frygten for at miste  ligger i baghovedet hele tiden 

Måske det er fordi vi nu ved hvad det er man mister. 

Anmeld

15. september 2014

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Det er lige nøjagtig sådan jeg også har det! Frygten for at miste  ligger i baghovedet hele tiden 

Måske det er fordi vi nu ved hvad det er man mister. 

Ja, det er meget muligt. Og måske også, at man er mindre naiv denne gang.. Og kan man næsten være så heldig at alt går godt TO gange i træk? 

Anmeld

16. september 2014

Petrea

Hej  

mit første barn, kom som en stor overraskelse. Hvad jeg kan regne mig frem til er termin den 10 maj. 

Jeg er ligesom jer, helt vildt bange for at miste det. Jeg tror jeg allerede har læst alt for mange skrækhistorier på google. 

Anmeld

16. september 2014

looouise.g

Looouiseg - 1 barn - termin 10 maj. 

Jeg ønsker lige som jer at det bare hurtigt skal overskride de 12 uger så man forhåbentlig kan slappe mere af �� det er så spændende det hele. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.