Termin maj 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

Anonym trådstarter

Apetrea - 1. barn - 10. maj

Looouise.g - 1. barn - 10. maj

Anonym89 - 2. barn - 18. maj

Ønskebaby2014 - 2. barn - 19. maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Anonym trådstarter

Apetrea skriver:

Hej  

mit første barn, kom som en stor overraskelse. Hvad jeg kan regne mig frem til er termin den 10 maj. 

Jeg er ligesom jer, helt vildt bange for at miste det. Jeg tror jeg allerede har læst alt for mange skrækhistorier på google. 

Velkommen til! 

Ja, det der med at læse på nettet skal man holde sig fra - desværre sidder alle de dårlige historier bedre fast i hukommelsen end de gode  

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

looouise.g skriver:

Looouiseg - 1 barn - termin 10 maj. 

Jeg ønsker lige som jer at det bare hurtigt skal overskride de 12 uger så man forhåbentlig kan slappe mere af �� det er så spændende det hele. 

Velkommen til! 

Ja, der ville være skønt om de første 12 uger bare ville flyve afsted.. Glæder mig til at se den lille fidus til første skanning (så meget at vi næsten overvejer en tidlig skanning for at se, om alt er ok - men det afhænger nok af, hvor hurtigt maven vokser denne gang!)..

Anmeld

16. september 2014

looouise.g

Anonym skriver:

Velkommen til! 

Ja, der ville være skønt om de første 12 uger bare ville flyve afsted.. Glæder mig til at se den lille fidus til første skanning (så meget at vi næsten overvejer en tidlig skanning for at se, om alt er ok - men det afhænger nok af, hvor hurtigt maven vokser denne gang!)..

Det ville jeg også rigtig gerne - men min kæreste er ikke helt enig. Han synes jeg skal slappe lidt af og nyde det. Det er bare nemmere sagt end gjort �� 

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

looouise.g skriver:

Det ville jeg også rigtig gerne - men min kæreste er ikke helt enig. Han synes jeg skal slappe lidt af og nyde det. Det er bare nemmere sagt end gjort �� 

Vi fik heller ikke tidlig skanning sidst, men denne gang er jeg mere utålmodig end sidst - måske fordi man denne gang ved, hvad man risikerer at miste.. 

Anmeld

16. september 2014

looouise.g

Anonym skriver:

Vi fik heller ikke tidlig skanning sidst, men denne gang er jeg mere utålmodig end sidst - måske fordi man denne gang ved, hvad man risikerer at miste.. 

Jeg er bare bange for at glæde mig fuldt ud, fordi man har læst nok lidt for meget på nettet og lige pludselig føler risikoen er større end først antaget, at det måske kan gå galt. 

Ønsker det så inderligt, men det er nok bare mine følelser som gør mig lidt forvirret �� 

jeg er hele tiden bevidst om hvad der sker, små anderledes følelser i maven, niv og nag - men også fordi det er første gang. 

Bliver godt at komme til lægen den 30, hvor der skal udfyldes vandrejournal og laves en lille undersøgelse. Derefter er der kun 3 uger igen til de 12 uger ��

Anmeld

18. september 2014

Mimi mor

Maj  No. 2 barn.  

Anmeld

19. september 2014

Petrea

looouise.g skriver:

Jeg er bare bange for at glæde mig fuldt ud, fordi man har læst nok lidt for meget på nettet og lige pludselig føler risikoen er større end først antaget, at det måske kan gå galt. 

Ønsker det så inderligt, men det er nok bare mine følelser som gør mig lidt forvirret �� 

jeg er hele tiden bevidst om hvad der sker, små anderledes følelser i maven, niv og nag - men også fordi det er første gang. 

Bliver godt at komme til lægen den 30, hvor der skal udfyldes vandrejournal og laves en lille undersøgelse. Derefter er der kun 3 uger igen til de 12 uger ��

Jeg har det helt som dig. Det bliver rart når man kan få lidt ro i sindet og begynde at nyde det 

Anmeld

19. september 2014

Petrea

Lider i meget af kvalme? Og nogle gode råd fra jer 2 gangs fødene? 

Anmeld

19. september 2014

Anonym trådstarter

Apetrea skriver:

Lider i meget af kvalme? Og nogle gode råd fra jer 2 gangs fødene? 

Jeg led meget af kvalme i uge 12-18 i første graviditet. Herhjemme var filur- eller champagnebrus (is eller slushice) genialt til at lindre kvalmen - og de små is man køber i kasser indholder færre kalorier pr stk end æbler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.