Det er mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2014

Masig

MyLove E skriver:

Som står bag denne tråd https://www.baby.dk/debat/247982pi1/angst-depressio n-o-l-/den-onde-side-vandt-.aspx

Men det var der nok nogen som havde gættet det. Jeg har snakket med min kontakt person. Men jeg får ikke meget ud af det.
Vi har nu ferie og skal i sommerhus i 14 dage kun med mand og søn

Undskyld hvis jeg gør nogen nervøs, men jeg har det også bare træls for tiden..

Regnede godt med det var dig. Det er bare så ærgerligt at man skal så langt ud, og hvor er det trist at du har det sådan, at du føler dig nødsaget til at gøre den slags. Jeg håber virkelig der snart sker noget og du kan få noget ordentlig nyttig hjælp, for det må da bare slet ikke være sjovt at have det sådan, hverken for dig eller din familie..

Masser af  til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

10000 Til dig ven x

Anmeld

4. september 2014

Nystart

MyLove E skriver:

Tak
Synes bare at efter at være indlagt på daghospitalet i 1 1/2, ja så synes jeg ikke jeg kan holde til mere.

Nej forstår dig skisme godt....

Anmeld

4. september 2014

Røverdatter

Trist at høre, men godt med ferie! Håber du kommer ovenpå igen snart...

Anmeld

4. september 2014

Christine

MyLove E skriver:

Jeg blev indlagt i december 12. Og Først i år i marts gik de i gang med en udredning. Den er så ikke færdig endnu.
Og jeg kan snart ikke holde til mere.

Hold da op!! Det er godt nok vildt. Det er jeg ked af at høre, jeg anede ikke det stod så skidt til med psykiatrisk (eller hvad det hedder) hjælp.

Men det betyder vel også at det er svært at give f.eks. medicin der er særligt målrettet til dig og dit behov?

Anmeld

4. september 2014

MyLove E

Christine skriver:

Hold da op!! Det er godt nok vildt. Det er jeg ked af at høre, jeg anede ikke det stod så skidt til med psykiatrisk (eller hvad det hedder) hjælp.

Men det betyder vel også at det er svært at give f.eks. medicin der er særligt målrettet til dig og dit behov?

Jo det står skidt til og især her hvor vi bor.
Men fra i mandags er der kommet nye regler, om at man inden for 2 mdr skal man ha en udredning.!

Jeg et blevet udredt for personligheds forstyrrelse, men det havde jeg ikke. Nu er de så i gang med adhd. I mellemtiden synes de så min søvn er meget mærkelig. Så inden de kan gøre adhd færdig, skal udredes på en søvn klinik. .

Jeg er helt enig i om at jeg ikke bare skal på noget andet medicin for igen at blive skiftet over på noget tredje.
Men min tålmodighed er ved at være opbrugt..

Anmeld

4. september 2014

Christine

MyLove E skriver:

Jo det står skidt til og især her hvor vi bor.
Men fra i mandags er der kommet nye regler, om at man inden for 2 mdr skal man ha en udredning.!

Jeg et blevet udredt for personligheds forstyrrelse, men det havde jeg ikke. Nu er de så i gang med adhd. I mellemtiden synes de så min søvn er meget mærkelig. Så inden de kan gøre adhd færdig, skal udredes på en søvn klinik. .

Jeg er helt enig i om at jeg ikke bare skal på noget andet medicin for igen at blive skiftet over på noget tredje.
Men min tålmodighed er ved at være opbrugt..

Ok så er der måske håb for at der kommer lidt skub i sagerne snart? Det håber jeg da for dig/jer!

Og så håber jeg du kan nyde ferien lidt, trods alt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.