Den onde side vandt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
14 svar
3 synes godt om
3. september 2014

Anonym trådstarter

Så vandt den onde side af mig.
Jeg tog 8 af mine beroligende piller på en gang. Jeg var så ked og bange og uden at tænke røg de bare i kæften og ned i maven.
Min kæreste ringe med det samme til lægevagten.Jeg prøve kaste op. Den rigtige mig kom lige tilbage. Vi har snakket med lægevagten og der er ca fire mere en den dosis jeg må få om dagen..
Og det mindste min kæreste er nervøs skal han ringede. .
Jeg har truet meget med det men aldrig gjort det.
Men det skete bare.........
Ryster og vil bare ha RO!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Astoria

3. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg tog 8 af mine beroligende piller på en gang. Jeg var så ked og bange og uden at tænke røg de bare i kæften og ned i maven.
Min kæreste ringe med det samme til lægevagten.Jeg prøve kaste op. Den rigtige mig kom lige tilbage. Vi har snakket med lægevagten og der er ca fire mere en den dosis jeg må få om dagen..

Kan i prøve at ringe til psykiatrisk skadestue? Det tror jeg kunne være en god ide, selv om dit "rigtige jeg" er kommet tilbage.

Anmeld

3. september 2014

MorDk

3. september 2014

Bshizzle

Sådan en periode har jeg osse haft 

Men jeg vil osse bare ha RO når jeg er ked.. Vil ikke snakke med nogen. 

Men alligevel.. Så ved min kæreste at han bare skal kramme mig. 

Har du ikke mulighed for at snakke med nogen om de ting du går og bryder dit hovede med? 

Som en anden skriver.. Så tá kontakt til nogle der ved hvad de kan gøre for dig. 

Måske er samtaler med en psykolog måske osse en vej? 

Anmeld

3. september 2014

Fru Frederiksen.

Super dejligt at du fandt dit gode jeg frem igen. 

Anmeld

3. september 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Det lyder som om, at du virkelig følte dig nødsaget til at tage de piller for at få den ro du længes efter.
Piller er ikke altid vejen til ro, og slet ikke når du tager for mange da dette kan give den modsatte effekt.
Går du til psykolog samtidig med at du får medicin?
Jeg er har en angstdiagnose, men er dog medicinfri. Hvis du har brug for at skrive, så er du velkommen til at sende mig en privatbesked. 

/Heidi.

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Kan i prøve at ringe til psykiatrisk skadestue? Det tror jeg kunne være en god ide, selv om dit "rigtige jeg" er kommet tilbage.

Jeg er indlagt på daghospitalet. Så der skal jeg ind her om nogle timer.

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Det lyder som om, at du virkelig følte dig nødsaget til at tage de piller for at få den ro du længes efter.
Piller er ikke altid vejen til ro, og slet ikke når du tager for mange da dette kan give den modsatte effekt.
Går du til psykolog samtidig med at du får medicin?
Jeg er har en angstdiagnose, men er dog medicinfri. Hvis du har brug for at skrive, så er du velkommen til at sende mig en privatbesked. 

/Heidi.

Jeg er indlagt på daghospitalet. Og under udredning.

Jeg får nogle vilde ryste turer. Hele kroppen køre bare på mig. Jeg kan ikke holde noget ud. Desværre hellere ikke min søn. Jeg råber og skriger af han hele tiden. Det er så synd for ham.

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Sådan en periode har jeg osse haft 

Men jeg vil osse bare ha RO når jeg er ked.. Vil ikke snakke med nogen. 

Men alligevel.. Så ved min kæreste at han bare skal kramme mig. 

Har du ikke mulighed for at snakke med nogen om de ting du går og bryder dit hovede med? 

Som en anden skriver.. Så tá kontakt til nogle der ved hvad de kan gøre for dig. 

Måske er samtaler med en psykolog måske osse en vej? 

Jeg er indlagt på daghospitalet. Jeg skal der ind om nogle timer.

Min krop ryster helt vildt og jeg kan ingen lyde klare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.