Det er mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
16 svar
9 synes godt om
4. september 2014

MyLove E

Som står bag denne tråd https://www.baby.dk/debat/247982pi1/angst-depressio n-o-l-/den-onde-side-vandt-.aspx

Men det var der nok nogen som havde gættet det. Jeg har snakket med min kontakt person. Men jeg får ikke meget ud af det.
Vi har nu ferie og skal i sommerhus i 14 dage kun med mand og søn

Undskyld hvis jeg gør nogen nervøs, men jeg har det også bare træls for tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

Louise H.

MyLove E skriver:

Som står bag denne tråd https://www.baby.dk/debat/247982pi1/angst-depressio n-o-l-/den-onde-side-vandt-.aspx

Men det var der nok nogen som havde gættet det. Jeg har snakket med min kontakt person. Men jeg får ikke meget ud af det.

God bedring og håber i får en dejlig ferie

Anmeld

4. september 2014

MyLove E

Louise H. skriver:

God bedring og håber i får en dejlig ferie

Tak

Anmeld

4. september 2014

Christine

MyLove E skriver:

Altså jeg kender dig jo ikke rigtigt, men bliver da ærligt talt lidt bekymret!

Dog synes jeg det er dejligt at du virker som om du tør bede om hjælp og det er jo virkelig vigtigt 

God tur 

Anmeld

4. september 2014

MyLove E

Christine skriver:

Altså jeg kender dig jo ikke rigtigt, men bliver da ærligt talt lidt bekymret!

Dog synes jeg det er dejligt at du virker som om du tør bede om hjælp og det er jo virkelig vigtigt 

God tur 

Det er bare så hårdt for tiden at være syg og også være mor..

Men prøver at få hjælp, men der går ikke så hurtigt

Anmeld

4. september 2014

Christine

MyLove E skriver:

Det er bare så hårdt for tiden at være syg og også være mor..

Men prøver at få hjælp, men der går ikke så hurtigt

Ja, det kan jeg godt forestille mig. Der er jo altid noget at lave som mor, så man skal virkelig passe på ikke at få dårlig samvittighed oveni. Jeg håber din mand kan aflaste dig og trække "læsset" indtil du er lidt mere ovenpå.

Det lyder ikke så lovende at det skal tage lang tid at få hjælp, det synes jeg ikke er rimeligt 

Anmeld

4. september 2014

Nystart

Sødeste dig.. nogle gange skal man helt der ud før det vender.....

Har selv været der, hjælpen er svær at få selvom man står der og VIRKELIG er klar til alt hjælp og på at få vendet skuden....

MEN det kan lade sig gøre....

Nyd din ferie og familie rigtig meget, og husk på at ikke banke dig selv oveni hovedet over det der er sket... men se positiv på det...NU skal det gå frem ad og du kan faktisk kun komme op ad kælderen.. det hårdt, men det HELE værd.. 

stort kram herfra....

Anmeld

4. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

10000 Til dig ven x

Anmeld

4. september 2014

MyLove E

Christine skriver:

Ja, det kan jeg godt forestille mig. Der er jo altid noget at lave som mor, så man skal virkelig passe på ikke at få dårlig samvittighed oveni. Jeg håber din mand kan aflaste dig og trække "læsset" indtil du er lidt mere ovenpå.

Det lyder ikke så lovende at det skal tage lang tid at få hjælp, det synes jeg ikke er rimeligt 

Jeg blev indlagt i december 12. Og Først i år i marts gik de i gang med en udredning. Den er så ikke færdig endnu.
Og jeg kan snart ikke holde til mere.

Anmeld

4. september 2014

MyLove E

Nystart skriver:

Sødeste dig.. nogle gange skal man helt der ud før det vender.....

Har selv været der, hjælpen er svær at få selvom man står der og VIRKELIG er klar til alt hjælp og på at få vendet skuden....

MEN det kan lade sig gøre....

Nyd din ferie og familie rigtig meget, og husk på at ikke banke dig selv oveni hovedet over det der er sket... men se positiv på det...NU skal det gå frem ad og du kan faktisk kun komme op ad kælderen.. det hårdt, men det HELE værd.. 

stort kram herfra....

Tak
Synes bare at efter at være indlagt på daghospitalet i 1 1/2, ja så synes jeg ikke jeg kan holde til mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.