babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
13 svar
1 synes godt om
4. september 2014

TL89

Hej piger  

Vi har efterhånden siddet og kigget på mange forskellige babyalarmer, men hvilken vil i anbefale og har i overhovedet haft brug for en babyalarm ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
TL89 skriver:

Hej piger  

Vi har efterhånden siddet og kigget på mange forskellige babyalarmer, men hvilken vil i anbefale og har i overhovedet haft brug for en babyalarm ?

Ha ha - ville netop ha' oprettet en debat om dette :-) Vi havde en super Nova sidst, men den gik kaput og synes altså 1200 er maaaange penge !! Men vi skal ha' en - den er uundværlig for os. Har kigget på den nye fra IKEA - men ved sgu ikke...

Så jeg følger lige med :-)

//Mette

Anmeld

4. september 2014

TL89

MKBP skriver:

Ha ha - ville netop ha' oprettet en debat om dette :-) Vi havde en super Nova sidst, men den gik kaput og synes altså 1200 er maaaange penge !! Men vi skal ha' en - den er uundværlig for os. Har kigget på den nye fra IKEA - men ved sgu ikke...

Så jeg følger lige med :-)

//Mette

Jeg synes også bare det er mange penge for en babyalarm så jeg har også kigget lidt på den fra ikea og jeg har læst lidt på nettet om den og den skulle vist være ganske udmærket

Anmeld

4. september 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
TL89 skriver:

Jeg synes også bare det er mange penge for en babyalarm så jeg har også kigget lidt på den fra ikea og jeg har læst lidt på nettet om den og den skulle vist være ganske udmærket

Håber der er nogen der har erfaringer herinde ! Eller anbefaler andre :-)

Anmeld

4. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Følger lige med og hiver tråden op

Anmeld

4. september 2014

Christine

TL89 skriver:

Hej piger  

Her er en tråd om Ikeas.

https://www.baby.dk/debat/239864pi1/babyudstyr/ikeas-nye-babyalarm.aspx

Vi har også overvejet den, da man ellers skal give over 1000 kr. for de fleste andre og det er liiiige lidt mange penge.

Anmeld

4. september 2014

MetteS81

TL89 skriver:

Hej piger  

Jeg har tidligere haft en dyrere babyalarm til mit første barn, men har denne gang købt fra IKEA...de er lige så gode, så dem vil jeg da klart anbefale!  Og så koster de kun 299 (279 hvis du er medlem)

Anmeld

4. september 2014

mrhl

Har købt en IKEA for en måneds tid siden. Jeg elsker den. Eneste ulempe er at dioden på babydelen lyser kraftigt op i et rum, men har sat noget for så det ikke er så voldsomt. Ellers synes jeg bare den er god :-)

Anmeld

4. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
TL89 skriver:

Hej piger  

da jeg fik min den store kunne jeg godt klare mig uden babyalarm, men nu bor jeg på 1. sal så der er det rart at have alarmen når den lille ligger i barnevognen...

Jeg vil så lige huske dig på at hvis du køber en alarm skal du tage højde for at væggene kan stjæle noget af signalet - vores babyalarm rækker 150 m., men pga. væggene så kan vi kun have den stående et enkelt sted... 

Anmeld

4. september 2014

TL89

Ms.Sunshine skriver:

da jeg fik min den store kunne jeg godt klare mig uden babyalarm, men nu bor jeg på 1. sal så der er det rart at have alarmen når den lille ligger i barnevognen...

Jeg vil så lige huske dig på at hvis du køber en alarm skal du tage højde for at væggene kan stjæle noget af signalet - vores babyalarm rækker 150 m., men pga. væggene så kan vi kun have den stående et enkelt sted... 

Tak for svaret  

Det var egentlig meget rart at vide det med afstanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.