babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
TL89 skriver:

Tak for svaret  

Det var egentlig meget rart at vide det med afstanden

Ja ikke?... jeg synes det er noget producenterne burde informere om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

LinLin

Vi havde den gamle fra ikea til Adam. Den blev trukket tilbage da han var færdig med at bruge den (kan faktisk ikke huske hvorfor??) men jeg var da ude og få pengene tilbage for den

Men vi var fuldt tilfredse med den og har derfor købt deres nye udgave, men da lillesøster ikke er født endnu kan jeg ikke sige om den lever op til forventningerne endnu...

Men altså, hvis ikke den gør kan vi godt leve uden (jeg er alligevel så een der tjekker ofte når de står ude ) Jeg nægter i hvert fald at give en bondegård for en babyalarm!

Havde forresten også kigget på den der avent der blev bedst i test for 2 år siden... Den koster ca 600 kr.

Anmeld

5. september 2014

Sitrani

TL89 skriver:

Hej piger  

Vi har efterhånden siddet og kigget på mange forskellige babyalarmer, men hvilken vil i anbefale og har i overhovedet haft brug for en babyalarm ?

Jeg havde super nova... De gik hurtigt i stykker efter en gang på gulvet.... så nu har jeg købt dem fra ikea.. dem har jeg hørt meget godt om, og hvis de skulle gåbi stykker koster de ikke mange penge ..  ☺

Anmeld

5. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har walkitalkier fra Harald Nyborg til 200 kr. Det gode ved dem er at de ka række rigtig langt, og den har mange kanaler, så vi har aldrig haft bøvl med at andre babyer gik i dem. De fylder ik ret meget. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.