Ikeas NYE babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.954 visninger
13 svar
3 synes godt om
29. marts 2014

Humanincubator

Er der nogen, der har erfaringer med den? Den gamle blev jo taget af markedet, men nu kan jeg se, at der er kommet en ny udgave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

k&k&k&k

Humanincubator skriver:

Er der nogen, der har erfaringer med den? Den gamle blev jo taget af markedet, men nu kan jeg se, at der er kommet en ny udgave.

Vi har den og er rigtig glade for den!

Der er utrolig god lyd og rigtig god rækkevidde. Og hvis man har små pillefingre som os er den lavet så de ikke kan ændre på kanalerne.

Og så er der ingen skærm der kan gå i stykker og lignede.

Vi er yderste tilfredse og prisen er jo også ret god.

Anmeld

29. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har den gamle alarm fra ikea og er fuldt tilfredse med den, men den er ved at være slidt (bagklappen på den ene er knækket og lign) så tror vi køber de nye når vi kommer dertil  

Anmeld

29. marts 2014

Anonymo

Hvad koster den? 

Anmeld

29. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Norit skriver:

Hvad koster den? 

299kr og 269kr for medlemmer af "ikea family" (hvilket er gratis at blive)

Anmeld

29. marts 2014

tarkoflen

Hvordan er de i forhold til stråling?

Jeg kender dem ikke, så kan desværre ikke komme med gode råd, men jeg er da nysgerrig

Anmeld

29. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
tarkoflen skriver:

Hvordan er de i forhold til stråling?

Jeg kender dem ikke, så kan desværre ikke komme med gode råd, men jeg er da nysgerrig

Sidder lige og kigger på den, der står 

Godt at vide:

Strålingen fra babyenheden er uvæsentlig på grund af den meget lave sendeeffekt på 10mW. Strålingen er yderligere reduceret, fordi babyenheden kun sender, når dit barn laver lyde, og ikke når den er i standby-tilstand. Hvis produktet bruges jævnligt og til den beregnede brug, holder batterierne i 3-4 år. Batterierne kan ikke udskiftes. Babyenheden bør aldrig erstatte jævnlig og direkte overvågning af dit barn af en ansvarlig voksen.

Anmeld

29. marts 2014

tarkoflen

Mor11 skriver:

Sidder lige og kigger på den, der står 

Godt at vide:

Strålingen fra babyenheden er uvæsentlig på grund af den meget lave sendeeffekt på 10mW. Strålingen er yderligere reduceret, fordi babyenheden kun sender, når dit barn laver lyde, og ikke når den er i standby-tilstand. Hvis produktet bruges jævnligt og til den beregnede brug, holder batterierne i 3-4 år. Batterierne kan ikke udskiftes. Babyenheden bør aldrig erstatte jævnlig og direkte overvågning af dit barn af en ansvarlig voksen.

Det læste jeg godt, men jeg aner ikke noget om om det er lidt eller meget stråling er meget lidt teknisk

Anmeld

29. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
tarkoflen skriver:

Det læste jeg godt, men jeg aner ikke noget om om det er lidt eller meget stråling er meget lidt teknisk

Ved jeg heller ikk, men man kan vel finde samme Info om andre alarmer og se om tallene er højere eller lavere

Anmeld

29. marts 2014

tarkoflen

Mor11 skriver:

Ved jeg heller ikk, men man kan vel finde samme Info om andre alarmer og se om tallene er højere eller lavere

Jeg har led en smule, men synes bare de skriver lav stråling, og så aner man jo ikke hvad det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.