Intim barbering.. (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

Anonym trådstarter

charthys skriver:

Nej, det er ikke pga fugtgivende, men silikoneglidecreme, fåes i fx matas. Hvorfor det virker ved jeg ikke, men det gør det i hvert fald på mig :-)

okay det kunne da være jeg skulle prøve det så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Anonym trådstarter

Mamalu skriver:

Jeg vil anbefale permanent hårfjerning (laser). Jeg har selv arbejdet med laser i flere år og har også behandlet mig selv (bikinilinie + armhuler) og det er det bedste jeg har gjort. Ved godt at det koster men det er også hvert eneste kr værd :-) og umiddelbart ser det ud til du er lys i huden og har mørke hår, din type ser man de bedste resultater med. 

jeg er lidt bange for læser men måske fordi jeg ikke ved noget om det :-)

her du lyst til at fortælle lidt og er det egentlig en angangs forestilling eller hvor tit skal man det ?

Anmeld

3. september 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Ja undskyld, jeg syndes det er et pinligt problem men det er desværre også noget som går mig rigtig meget på i hverdagen.. 

Jeg eh kan godt lide at være glat barberet i skridtet og under armene men hver eneste gang jeg barberer mig får jeg disse knopper, de er hvide/gule og trykker jeg dem kommer der væske lig som en bums.. Nede i væsken kommer der så hår op... 

Dette er uanset hvordan jeg barberer eller hvad jeg bruger af skraber og skum.. 

Kender er nogle til samme problem ? Er det normalt ? Og er der evt nogle der har en mirakel kur ? �� 

Jeg synes umiddelbart det lyder/ligner indgroede hår. Min tidligere "vokser" brugte en kanyle til forsigtigt at få hårene ud, så de efterfølgende ikke ville irritere huden. Hun "forbød" mig selv at pille i det, da det nemt kunne gøre det værre, meen jeg kunne alligevel ikke dy mig nogen gange (og så brugte jeg bare en almindelig nål til forsigtigt at "grave" håret ud - undskyld udtrykket)

Men med tiden blev der færre og færre knopper, så det hjalp altså at få hårene væk, så de ikke irriterede den i forvejen sarte hud.

Anmeld

3. september 2014

Mamalu

Anonym skriver:

jeg er lidt bange for læser men måske fordi jeg ikke ved noget om det :-)

her du lyst til at fortælle lidt og er det egentlig en angangs forestilling eller hvor tit skal man det ?

Ingen grund til at være bange for laser  Er du for bange for det gør ondt eller for at det sku være skadeligt eller?? Jeg kan sige at det ihvertfald ik er skadeligt på nogle måder og det burde være uddannede sygeplejersker som udføre behandlingerne efter reglerne blev lavet om fordi før måtte kosmetologer godt lave laser beh. 

Det er desværre ik en engangs forestilling, hvilket også ville ha været et mirakel   Der går normalt 6-8 uger mlm beh hvis det er bikini. Det er meget individuelt hvor mange beh der skal til men man skal regne med ca 6 beh, nogle gange flere. Du slipper for barberingsknopper og alt andet besvær 

Der er mange steder der tilbyder gratis forundersøgelse hvor du også kan få besvaret alle dine spsm samt at de får kigget på dig. 

Held og lykke med det 

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Bell'star skriver:

Jeg synes umiddelbart det lyder/ligner indgroede hår. Min tidligere "vokser" brugte en kanyle til forsigtigt at få hårene ud, så de efterfølgende ikke ville irritere huden. Hun "forbød" mig selv at pille i det, da det nemt kunne gøre det værre, meen jeg kunne alligevel ikke dy mig nogen gange (og så brugte jeg bare en almindelig nål til forsigtigt at "grave" håret ud - undskyld udtrykket)

Men med tiden blev der færre og færre knopper, så det hjalp altså at få hårene væk, så de ikke irriterede den i forvejen sarte hud.

der er hår inde i og hvis jeg prikker hul på "bumsen" kan jeg sagtens pille håret ud, men det tager evigheder med pincet af fjerne alle de hår fra de mange knopper der kommer hver gang så jeg er ikke sikker på min måde ihværtifal er den rigtig fremgangs måde

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Mamalu skriver:

Ingen grund til at være bange for laser  Er du for bange for det gør ondt eller for at det sku være skadeligt eller?? Jeg kan sige at det ihvertfald ik er skadeligt på nogle måder og det burde være uddannede sygeplejersker som udføre behandlingerne efter reglerne blev lavet om fordi før måtte kosmetologer godt lave laser beh. 

Det er desværre ik en engangs forestilling, hvilket også ville ha været et mirakel   Der går normalt 6-8 uger mlm beh hvis det er bikini. Det er meget individuelt hvor mange beh der skal til men man skal regne med ca 6 beh, nogle gange flere. Du slipper for barberingsknopper og alt andet besvær 

Der er mange steder der tilbyder gratis forundersøgelse hvor du også kan få besvaret alle dine spsm samt at de får kigget på dig. 

Held og lykke med det 

ja det er nok lidt angst for om det skal gøre ondt.. og om ik andet så gøre ondt på pengepungen for det er sikkert ikke billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.