Intim barbering.. (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.209 visninger
25 svar
3 synes godt om
2. september 2014

Anonym trådstarter

Ja undskyld, jeg syndes det er et pinligt problem men det er desværre også noget som går mig rigtig meget på i hverdagen.. 

Jeg eh kan godt lide at være glat barberet i skridtet og under armene men hver eneste gang jeg barberer mig får jeg disse knopper, de er hvide/gule og trykker jeg dem kommer der væske lig som en bums.. Nede i væsken kommer der så hår op... 

Dette er uanset hvordan jeg barberer eller hvad jeg bruger af skraber og skum.. 

Kender er nogle til samme problem ? Er det normalt ? Og er der evt nogle der har en mirakel kur ? �� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

CaWi

Anonym skriver:

Ja undskyld, jeg syndes det er et pinligt problem men det er desværre også noget som går mig rigtig meget på i hverdagen.. 

Jeg eh kan godt lide at være glat barberet i skridtet og under armene men hver eneste gang jeg barberer mig får jeg disse knopper, de er hvide/gule og trykker jeg dem kommer der væske lig som en bums.. Nede i væsken kommer der så hår op... 

Dette er uanset hvordan jeg barberer eller hvad jeg bruger af skraber og skum.. 

Kender er nogle til samme problem ? Er det normalt ? Og er der evt nogle der har en mirakel kur ? �� 

Har selv samme problem. Og som du selv siger, så er det lige meget hvilken sæbe/skum der bruges. Om det er dyre eller billige skrabere, om vandet er koldt eller carmt, om jeg gør det med eller mod hårene, osv osv osv.

Har dog ikke problemet under armene, men i intim området, og derudover klør benene når hårene skal vokse ud igen.

Er nået dertil hvor jeg kraftig overvejer at blive vokset. Men er SÅ nervøs for smerten, og er nok også lidt nærrig

Anmeld

2. september 2014

Nystart

Du kan afhjælpe det lidt ved at bruge en vaske hanske, og "gnubbe" lidt...

jeg får det samme og det er fordi mine hår ikke rigtig kan komme gennem huden, og bruger jeg vaskehanske så åbner den op så håret har mulighed for at komme ud uden der bliver knopper eller "bumser" og indgroet hår 

Anmeld

2. september 2014

FruK

Jeg bruger en hamphandske, det er det eneste der virker for mig.

Anmeld

2. september 2014

FruK

CAWI skriver:

Har selv samme problem. Og som du selv siger, så er det lige meget hvilken sæbe/skum der bruges. Om det er dyre eller billige skrabere, om vandet er koldt eller carmt, om jeg gør det med eller mod hårene, osv osv osv.

Har dog ikke problemet under armene, men i intim området, og derudover klør benene når hårene skal vokse ud igen.

Er nået dertil hvor jeg kraftig overvejer at blive vokset. Men er SÅ nervøs for smerten, og er nok også lidt nærrig

Voks afhjælper det ikke nødvendigvis. Hvis jeg bliver vokset, får jeg de samme knopper når hårene kommer ud igen. 

Og så synes jeg at ulempen ved voks er, at hårene skal have en hvis længde, før man kan gøre det igen.

For mig var den første uge efter voks god. De sidste tre uger havde jeg enten knopper eller stubbe som ikke var lange nok til at fjerne. Heg blev vokset hver 4. uge i lang tid. Men det var altså ikke pengene værd for mig.

Anmeld

2. september 2014

B&J

Jeg havde det selv da jeg var 15. men så fik jeg en fed crem uden vand i også smører jeg den på hver gang jeg barber mig så det ikke sker. men barber mig også kun MAX 1 gang om ugen har nu heller ikke så meget hår osv. for det må ikke live for tit eller bliver huden jo træls. ellers syntes jeg du skal købe en ladyshaver som ikke rykker hår ud den er mere blid og du er glat og du kan bruge den tit

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Det er nogle fine bud i kommer med �� 

voks er nok os noget jeg går uden om.. 

Handsken en er ikke afprøvet måske det var næste skridt.. 

Har før mange år tilbage haft en ladyshaver men den jeg købte senere hen rev hårene ud så jeg syndes det et svært at finde ud af hvilke man kan købe som ikke gør det... 

De få creamer jeg har prøvet har ikke virket på mit problem men måske man sku prøve en anden ��

Anmeld

2. september 2014

FruK

Skraber virker klart bedre for mig end ladyshaver.

Og jeg har også prøvet div cremer/peelinger osv. De har ikke virket. Kun handsken.

Anmeld

2. september 2014

Loan

Laser, måske er det vejen frem?

Har samme problem, men med knas i forholdet gider jeg ærligtalt ikke gøre noget videre ud af det 

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Laser, måske er det vejen frem?

Har samme problem, men med knas i forholdet gider jeg ærligtalt ikke gøre noget videre ud af det 

Jeg har os tænkt læser men hvad hvorfor osv... Det er har jeg ik fået undersøgt endnu.... Og tænker det sikkert er dyrt �� 

men det er da trist med knas i forholdet men forstår godt man så ikke gider gøre så meget ved det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.