Intim barbering.. (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

charthys

Prøv at smøre med silikone baseret glidecreme efter barbering. Brug en skarp, ren skraber hver gang. Undgå tætsiddende undertøj, drop gerne trusser hvis du går i nederdel. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Har haft samme problem og prøvet en masse. Det der virker for mig er at gøre huden vant til barbering, ved at barbere tit. Går der et par uger og jeg begynder igen får jeg samme problem med det samme. Barberer jeg derimod hver anden dag vænner huden sig til barbering og der er ingen problemer.

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

charthys skriver:

Prøv at smøre med silikone baseret glidecreme efter barbering. Brug en skarp, ren skraber hver gang. Undgå tætsiddende undertøj, drop gerne trusser hvis du går i nederdel. :-)

det men rene nye skraberen er prøvet uden held..

tæt siddende undertøj prøver jeg os at undgå og sover og går uden trusser når jeg kan efter at have barberet.. men det virker desværre ikke..

glidecream ? det er vel som en form for fugtigheds creme du mener jeg skal bruge det ?

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Frederikke80 skriver:

Har haft samme problem og prøvet en masse. Det der virker for mig er at gøre huden vant til barbering, ved at barbere tit. Går der et par uger og jeg begynder igen får jeg samme problem med det samme. Barberer jeg derimod hver anden dag vænner huden sig til barbering og der er ingen problemer.

sidste jeg prøvede dette endte jeg med at få et kæmpe sår i trussekanten og måtte til lægen efter special cream for at hele det igen...

det er tit allerede dagen efter barbering knopperne kommer

Anmeld

2. september 2014

tossen93

hmm....har du prøvet om veet shower cream virker for dig? 

jeg havde det samme problem med skraber, men nu bruger jeg veet til intim, da jeg synes resultatet er lige så godt, men meget mere skånsomt (:

Anmeld

2. september 2014

charthys

Anonym skriver:

det men rene nye skraberen er prøvet uden held..

tæt siddende undertøj prøver jeg os at undgå og sover og går uden trusser når jeg kan efter at have barberet.. men det virker desværre ikke..

glidecream ? det er vel som en form for fugtigheds creme du mener jeg skal bruge det ?

Nej, det er ikke pga fugtgivende, men silikoneglidecreme, fåes i fx matas. Hvorfor det virker ved jeg ikke, men det gør det i hvert fald på mig :-)

Anmeld

2. september 2014

Flødebollen

tossen93 skriver:

jeg havde det samme problem med skraber, men nu bruger jeg veet til intim, da jeg synes resultatet er lige så godt, men meget mere skånsomt (:

Tager det creme alt hår? 

For år tilbage brugte jeg det til benene men synes ik det var særlig grundigt 

Anmeld

2. september 2014

EAF

Tager det creme alt hår? 

For år tilbage brugte jeg det til benene men synes ik det var særlig grundigt 

Ja men hold nu op hvor skal man være varsom med det stads og især et sted så fint som intimområdet. Det må ikke få for lidt tid men slet heller ikke for meget. Kan være en svær balancegang 

Anmeld

3. september 2014

Mamalu

Anonym skriver:

Ja undskyld, jeg syndes det er et pinligt problem men det er desværre også noget som går mig rigtig meget på i hverdagen.. 

Jeg eh kan godt lide at være glat barberet i skridtet og under armene men hver eneste gang jeg barberer mig får jeg disse knopper, de er hvide/gule og trykker jeg dem kommer der væske lig som en bums.. Nede i væsken kommer der så hår op... 

Dette er uanset hvordan jeg barberer eller hvad jeg bruger af skraber og skum.. 

Kender er nogle til samme problem ? Er det normalt ? Og er der evt nogle der har en mirakel kur ? �� 

Jeg vil anbefale permanent hårfjerning (laser). Jeg har selv arbejdet med laser i flere år og har også behandlet mig selv (bikinilinie + armhuler) og det er det bedste jeg har gjort. Ved godt at det koster men det er også hvert eneste kr værd :-) og umiddelbart ser det ud til du er lys i huden og har mørke hår, din type ser man de bedste resultater med. 

Anmeld

3. september 2014

Anonym trådstarter

tossen93 skriver:

jeg tror ikke jeg kender denne veet shover cream.. er det som barber skum eller sæbe eller hvad er det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.