Navn til Alberts lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

Kvist

StineW79 skriver:

Thea er jo opkaldt efter min mormor, og sjovt nok så passer det bedre til thea, da mormor jo bare blev kaldt mormor.

Agnete er da mega fint.

Sarah har sagt at hvis hun nogenside får en dreng, så ska han hedde evald. Syntes det er et fedt navn, så det ku da være sejt at det blev brugt i familien. Tror Allan ville syntes det var et godt navn, hvis i sku få en dreng mere en dag! X

Det er også et super fint navn.. Dog hed Mortens farfar det samme, og han var hvis ikke den fedeste farfar, så det bliver nok ikke hos os det navn kommer til ære.. Selvom du siger, far ville ikke være til og skyde igennem - tænker også han sys det er lidt fedt Alberts første to bogstaver er magen til hans, selvom han selvfølgelig ikke vil indrømme det 

Farmor bliver jo også kaldt farmor, men ja.. Uhh det så svært.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Det er også et super fint navn.. Dog hed Mortens farfar det samme, og han var hvis ikke den fedeste farfar, så det bliver nok ikke hos os det navn kommer til ære.. Selvom du siger, far ville ikke være til og skyde igennem - tænker også han sys det er lidt fedt Alberts første to bogstaver er magen til hans, selvom han selvfølgelig ikke vil indrømme det 

Farmor bliver jo også kaldt farmor, men ja.. Uhh det så svært.. 

Ja så må Sarah jo bare se og komme i gang  X

Anmeld

3. september 2014

*Mor Til Albert*

Kvist skriver:

Ja, er faktisk (næsten) helt blank på pigenavne..

Var ret sikker på maven gemte en lillebror, så navnet Villum var valgt..

Men men, maven gemte på en fin lillesøster , og går snart ind i uge 30 uden rigtig at have et par navne..

Indtil videre tænker jeg Ella, og de sidste par dage er navnene Agnes og Agnete også begyndt at spøge i mit hoved..

Et eller andet sted ville jeg dog godt navnet startede med noget andet end A som storebror Albert..

Så kære medmødre, hvilke fantastiske navne i den genre har jeg glemt at overveje??

Andrea.

Anmeld

11. december 2014

Kvist

Lunae skriver:

Viola er SÅ fint, synes jeg.
Det var det første jeg tænkte på. Synes de passer rigtig godt sammen

Havde lige lyst til at komme med en lille update..

Vi er blevet enige om at lillesøster skal hedde Viola, så tak for ideen 

Anmeld

11. december 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Kvist skriver:

Ja, er faktisk (næsten) helt blank på pigenavne..

Var ret sikker på maven gemte en lillebror, så navnet Villum var valgt..

Men men, maven gemte på en fin lillesøster , og går snart ind i uge 30 uden rigtig at have et par navne..

Indtil videre tænker jeg Ella, og de sidste par dage er navnene Agnes og Agnete også begyndt at spøge i mit hoved..

Et eller andet sted ville jeg dog godt navnet startede med noget andet end A som storebror Albert..

Så kære medmødre, hvilke fantastiske navne i den genre har jeg glemt at overveje??

Albert og...

Nethe

Nina

Elina

Vera

Frigga

Neel

Laura

Rie

Dana

Maise

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

11. december 2014

Isabella_mor

Wilja/Vilja 

Anmeld

12. december 2014

EAF

Navnet er valgt - det blev Viola!  Bare lige til jer der kommer med yderligere forslag 

Anmeld

12. december 2014

Morgensol

Vi har en Alberte og en Bella. og så kommer der snart en nr 3 der nok kommer til at hedde Emily da det er det eneste navn far kan lide... 

Albert og Bella 

eller 

albert og Emily synes jeg går fint sammen.

Redigeret: og jeg som altid læser trådene helt igennem inden jeg svarer! For en gangs skyld gjorde jeg ikke og så er det en gammel tråd! Haha. Flot! Men viola er virkelig også et fint navn! Har det på min liste til lillesøster i tilfælde af at far skifter mening!  

Anmeld

12. december 2014

JH12

hvis vi får en dreng, har vi snakket om Albert, har i forvejen en Alma 

Anmeld

12. december 2014

Lunae

Kvist skriver:

Havde lige lyst til at komme med en lille update..

Vi er blevet enige om at lillesøster skal hedde Viola, så tak for ideen 

Dejligt at kunne hjælpe Viola er en skønt navn og passer godt til Albert tillykke med beslutningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.