Navn til Alberts lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Signe?? Kan jeg godt huske, eller nok mest hendes bolcherkrukke i køkkenet, og at jeg sys hendes stue var lidt træng og mørk.. Har desværre ikke de store erindringer om hende 

Sys Klara er et fint navn (det ville jo skulle være med K) - dog blevet alt for populært, hvilket Ella jo egentlig også er..

Bliver faktisk også mere og mere vild med Agnete, Morten er bare en svær med de navne.. For er jo også ret vild med Ella..

Marie er som nævnt længere oppe, også i mine tanker, da det er meget brugt på mors side, dog som dobbeltnavn..

En Asta er for mig en lille forhutlet pige som ingen tager sig af.. Gik i folkeskole med en de første par år, og mødte hende for nogle år siden, stadig lille og forhutlet 

Så ska hun da hedde Ella Marie, så det bliver en god blanding ag nyt og gammelt!!

Bedste gik også altid i pliceret nederdele, røg cerutter og lavede hønsesuppe og tarteletter. X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Pigent

Kvist skriver:

Ja, er faktisk (næsten) helt blank på pigenavne..

Var ret sikker på maven gemte en lillebror, så navnet Villum var valgt..

Men men, maven gemte på en fin lillesøster , og går snart ind i uge 30 uden rigtig at have et par navne..

Indtil videre tænker jeg Ella, og de sidste par dage er navnene Agnes og Agnete også begyndt at spøge i mit hoved..

Et eller andet sted ville jeg dog godt navnet startede med noget andet end A som storebror Albert..

Så kære medmødre, hvilke fantastiske navne i den genre har jeg glemt at overveje??

Ella og Agnes kan jeg rigtig godt lide

Albert og
Olivia
Thea
Sofie
Ida
Laura
Marie

Anmeld

2. september 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Kvist skriver:

Tak for de mange indputs 

Der er helt sikkert lidt at tænke over.. Kan også godt lide Frida og Marie, Marie er også ret brugt på min mors side, som dobbelt navn.. Så har faktisk også tænkt på Ella Marie, men Albert har jo kun et navn..

Hvor sjovt.... Jeg var SÅ tæt på at kalde min pige for Ella Marie... :-) ELSKER de navne, men hun blev til en Marie, da hun har 2 efternavne og så skulle det kunne udtales på spansk, da hendes farmor og faster er bosat i Spanien.. Vi har begge forhold til navnet Marie fra vores familier.

Så jeg stemmer for Ella Marie eller bare det ene af navnene .-) 

Anmeld

2. september 2014

Nystart

Andrea :-)

Astrid 

Anmeld

2. september 2014

Kvist

StineW79 skriver:

Så ska hun da hedde Ella Marie, så det bliver en god blanding ag nyt og gammelt!!

Bedste gik også altid i pliceret nederdele, røg cerutter og lavede hønsesuppe og tarteletter. X

Mums tarteletter - så forstår jeg bestemt ikke at jeg ikke husker hende.. 

Både Ella og Marie er da gamle navne..

Anmeld

2. september 2014

Kvist

Pigent skriver:

Ella og Agnes kan jeg rigtig godt lide

Albert og
Olivia
Thea
Sofie
Ida
Laura
Marie

Ja, de rumsterer også godt og grundigt oppe på øverste etage.. Så mon ikke det ender med en af de tre.. Manden vænner sig vel til det 

Olivia og Marie er også på listen 

Anmeld

2. september 2014

Kvist

Raluca skriver:

Emmalyn

Tak for bud - men slet ikke lige mig 

Anmeld

2. september 2014

Kvist

Inger skriver:

Hvor sjovt.... Jeg var SÅ tæt på at kalde min pige for Ella Marie... :-) ELSKER de navne, men hun blev til en Marie, da hun har 2 efternavne og så skulle det kunne udtales på spansk, da hendes farmor og faster er bosat i Spanien.. Vi har begge forhold til navnet Marie fra vores familier.

Så jeg stemmer for Ella Marie eller bare det ene af navnene .-) 

Sys også det er super fine navne sammen! Dog får hun to korte mellemnavn og efternavn, så sys måske lidt det bare kommer til at lyde som en opremsning..

Er noget vild med Ella, men min bedre (irriterende) halvdel  Er ikke helt enig.. 

Men han kan jo nå og ændre mening..

Anmeld

2. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Mums tarteletter - så forstår jeg bestemt ikke at jeg ikke husker hende.. 

Både Ella og Marie er da gamle navne..

Ja men ella er da ny i familien..

Hva med marta marie, det lyder da også meget godt, også får du noget med fra både din mors og fars side...

Eller hva med Kama, Ida, karoline.

Syntes slet ik at det gør noget at søskende starter med det samme forbogstave. Det er der jo mange steder i familien at det er sket x

Anmeld

2. september 2014

EAF

Kvist skriver:

Tak for de mange indputs 

Der er helt sikkert lidt at tænke over.. Kan også godt lide Frida og Marie, Marie er også ret brugt på min mors side, som dobbelt navn.. Så har faktisk også tænkt på Ella Marie, men Albert har jo kun et navn..

Hvilke navne kan din mand lide? Eller i stil med? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.